اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هفته آینده شهردار جدید بجنورد معرفی خواهد شد

عضو منتخب شورای شهر بجنورد گفت: هیچ شخصی خارج از فراخوان برای شهردار درنظر گرفته نشده اما کسانی که در این فراخوان ثبت‌نام کردند عده‌ای داوطلبانه و عده‌ای دیگر به دعوت اعضای شورای شهر ورود کردند که مصاحبه گرفته شده وهفته آینده مشخص می‌شود.

هفته آینده شهردار جدید بجنورد معرفی خواهد شد

اعظم‌السادات افشین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هیچ شخصی خارج از فراخوان برای شهردار درنظر گرفته نشده اما کسانی که در این فراخوان ثبت‌نام کردند عده‌ای داوطلبانه و عده‌ای دیگر به دعوت اعضای شورای شهر ورود کردند.

وی گفت: با وجود اینکه برخی دعوت شده‌اند اما انتخاب بر اساس مقایسه‌ی رزومه‌ها، عملکرد و پاسخ به مصاحبه اخیر صورت خواهد گرفت و فرد خاصی مدنظر نیست.

عضو منتخب شورای شهربجنورد، تصریح کرد: مصاحبه‌ها انجام شده، هر عضو شورا ۲ سوال از داوطلبین پرسیده است وحالا پاسخ‌ها به مشورت گذاشته خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد و از بین این ۲۰ نفر فردی که بهترین رزومه و برنامه را داشته باشد انتخاب می‌شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول