اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتقاد فرمانده سپاه نینوا از تعارفی شدن جلسات ستاد کرونا/ عدم اجرای محدویت‌های تردد در استان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جلسات ما در ستاد کرونا تعارفی شده در حالی که باید تصمیمات صریح و روشنی اتخاذ شود.

انتقاد فرمانده سپاه نینوا از تعارفی شدن جلسات ستاد کرونا/ عدم اجرای محدویت‌های تردد در استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی ملک‌شاهکوهی ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان با انتقاد از روند اجرای محدودیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های ستاد، اظهار کرد: جلسات ما در ستاد کرونا تعارفی شده در حالی که باید تصمیمات صریح و روشنی اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: مشخص به مردم بگویید قرار است چه اقدامی انجام شود و با این جلسات تعارفی نمی‌توان کار را پیش برد، جلسات ما در سال گذشته بسیار کاربردی‌تر و موثرتر بود.

* متاسفانه هیچ محدودیت تردد بین شهری و بین استانی در گلستان اجرا نشد/  متاسفانه این روزها حتی مراسم‌های فوت 500 نفره در گرگان در حال برگزاری است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: متاسفانه هیچ محدودیت تردد بین شهری و بین استانی در گلستان اجرا نشد و برای مثال از محور توسکستان بازدید کرده و همکاران ما گزارش‌های مختلفی از دیگر محورها هم ارسال کردند، هیچگونه کنترلی بر عبور و مرور و تردد صورت نمی‌گرفت و نمی‌گیرد.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: متاسفانه این روزها حتی مراسم‌های فوت ۵۰۰ نفره در گرگان در حال برگزاری است در حالی که بارها عنوان شد این تجمع‌ها بازی با جان مردم است.

وی افزود: باید اقدامات جدی‌تری در این بخش صورت گیرد، کنترل بسیاری از مسائل با حداقل‌ها امکان‌پذیر است و نباید موضوع کرونا ساده‌انگاری شود.

* سپاه آماده است هرگونه همکاری لازم از نظر نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، نیروی انسانی را داشته باشد

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: متاسفانه در موضوع مقابله با کرونا به نقطه صفر و اول رسیدیم و همان جایی قرار داریم که در اسفندماه سال ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹ قرار داشتیم و این پسندیده نیست.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: سپاه آماده است هرگونه همکاری لازم از نظر نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، نیروی انسانی را داشته باشد و آماده‌ایم هر مکان قابل استفاده‌ای که دانشگاه علوم پزشکی تشخیص می‌‌دهد می‌تواند در موضوع مقابله با کرونا و واکسناسیون مفید باشد را در اختیار دانشگاه قرار دهد.
انتهای پیام/83004

 

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول