اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اخبار ورزشی | برترین رکورد زنان‌ خراسان‌جنوبی معرفی شدند

پرونده نخستین دوره مسابقات ثبت رکورد خراسان‌جنوبی در پارک کاجستان بیرجند با معرفی برترین‌های این رقابت‌ها در ۲ بخش بانوان و آقایان بسته شد.

اخبار ورزشی | برترین رکورد زنان‌ خراسان‌جنوبی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده نخستین دوره مسابقه ثبت رکورد خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه امامت و ولایت خراسان‌جنوبی در بوستان کاجستان بیرجند با معرفی برترین‌های ۵ رشته ورزشی بسته شد.

در رشته شنا سوئدی این ماراتن استانی «علی خسروی، عادل بهرامیان و حمید خاتمی» حائز رتبه برتر شدند و در پرش جفت نیز «عادل بهرامیان، خشایار ایزدی و محمد علیزاده» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده بارفیکس نخستین دوره ثبت رکورد خراسان‌جنوبی «مرتضی جلالی، مسعود رحیمی، شهاب محتشمی، ایمان آتش‌افراز، محمدمهدی مختاری و علی فوداجی» رتبه‌های برتر را از آن خود کردند.

در آیتم طناب‌زنی این رویداد ورزشی خراسان‌جنوبی «محمد جنگی، خشایار ایزدی و محسن چکی» بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند و در رشته روپایی نیز «بهنام آهنی، ایمان آتش‌افراز و سیدمجتبی باقری» مقام‌های برتر را کسب کردند.

در آیتم پلانک نخستین دوره ثبت رکورد بانوان خراسان‌جنوبی گرامیداشت دهه امامت و ولایت «الینا مشهدی، فرزانه رجب‌زاده و سمیه فلاحی‌نسب» حائز رتبه‌های برتر شدند.

در ماده پرش جفت این رویداد ورزشی «عالیه موذن، سمانه استانستی و افسانه سبزه‌کار» مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته بارفیکس اصلاح شده بانوان این ماراتن استانی «هدا قاسمی، سمیه فلاحی‌نسب و سپیده طاهری» مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ماده طناب‌زنی نخستین دوره ثبت رکورد بانوان خراسان‌جنوبی «فاطمه شمس‌آبادی، سمانه استانستی و سپیده طاهری» بر سکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول