اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تزریق بیش از 315 هزار دُز واکسن کرونا در استان کرمان تاکنون

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان 235 هزار و ۳۹۵ دز و واکسن تزریق شده نوبت دوم، 79 هزار و ۹۳۹ دز است.

تزریق بیش از 315 هزار دُز واکسن کرونا در استان کرمان تاکنون

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی امروز در تشریح آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در استان را ۹۶۱ مورد دانست و اظهار داشت: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان ۵۴۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان را 27 هزار و ۳۸۲ مورد دانست و عنوان کرد:  موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۱۹۳مورد هستند که ۹۲ مورد در کرمان بوده است.

وی تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته دراستان را ۱۲ نفر و مجموع جانباختگان را 3 هزار و ۳۹۹ نفر اعلام کرد.

شفیعی در خصوص واکسن تزریق شده در استان کرمان نیز خاطرنشان کرد: واکسن تزریق شده نوبت اول 235 هزار و ۳۹۵ دز و واکسن تزریق شده نوبت دوم را 79 هزار و ۹۳۹ دز است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول