اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اختصاص ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۷۹۰ میلیارد ریال اعتبار ملی استانی به طرح‌های استان اختصاص یافت.

اختصاص ۷۹۰ میلیارد ریال  اعتبار به طرح‌های بنیاد مسکن  کهگیلویه و بویراحمد

حسین جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اقدامات خوبی در قالب طرح هادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.

وی بیان کرد: امسال افزون بر 790 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای طرح ها اختصاص داده شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه به تناسب تخصیص اعتبارات طرح هادی و دیگر پروژه‌ها انجام خواهند شد، تصریح کرد: از این میزان 430 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی در 190 روستا و 360 میلیارد تومان نیز برای دیگر طرح ها اختصاص داده شده است.

جنتی عنوان کرد: از محل قیر رایگان حدود یک هزار تن قیر افزون بر 130 میلیارد ریال اعتبار از محل اسناد اوراق خزانه اعتبارات سال 99 اختصاص داده شد.

وی گفت: با این میزان اعتبار در 20 روستا باید کار آسفالت انجام می شود که این اقدام به تازگی شروع شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر 3 روستای شهرستان گچساران افزون بر 30 هزارمتر مربع با اعتبار50 میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی اجرا شده و یک روستا نیز در دست اقدام است.

جنتی بیان کرد: این روستاها اعم از چهار بیشه سفلی و علیا، خلف‌آباد و قسمتی از آب شیرین نهضت آسفالت هستند.

وی گفت: در شهرستان گچساران اعتباری افزون بر 90 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای اجرای طرح هادی و 40 میلیارد ریال برای بافت فرسوده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تا کنون 250 میلیارد ریال برای بافت فرسوده گچساران در قالب تأسیسات زیربنایی و معابر شهری هزینه شده است.

جنتی با عنوان اینکه منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس جهت اختصاص اعتبار ویژه به بافت فرسوده گچساران پیگیری های لازم را انجام خواهد داد، اضافه کرد: در حال حاضر طرح مسکن ملی در گچساران با مشکلاتی اعم از اعتراض مردم به تعداد طبقات روبرو است.

وی افزود: متقاضیان این طرح درخواست کاهش طبقات از 4 طبقه به 2 طبقه را مطرح کردند.

انتهای پیام/   

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول