اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رانندگان تاکسی و اتوبوس در قزوین چشم‌انتظار واکسن کرونا هستند

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به آغاز واکسیناسیون رانندگان حمل‌ونقل عمومی در برخی شهرهای کشور، خواستار اختصاص واکسن کرونا به رانندگان تاکسی و اتوبوس در قزوین شد.

رانندگان تاکسی و اتوبوس در قزوین چشم‌انتظار واکسن کرونا هستند

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی در اولویت سوم واکسیناسیون کرونا، واکسیناسیون رانندگان در برخی استان‌ها به مرحلهٔ اجرا درآمده است.

وی با بیان این‌که شهرداری قزوین پیگیر اختصاص واکسن به رانندگان تاکسی و اتوبوس این شهر است، خواستار اختصاص سهمیه به آنان شد.

زرآبادی‌پور افزود: از آن‌جا که رانندگان خانوادهٔ بزرگی بوده و هر یک از آنان به واسطهٔ شرایط کاری خود، روزانه با تعداد زیادی از شهروندان در ارتباط هستند، واکسیناسیون آنان ضروری است و می‌تواند تا حدی از شیوع کرونا از طریق حمل‌ونقل عمومی پیشگیری کند.

این مسؤول با بیان این‌که از زمان شیوع کرونا تاکنون تعداد بسیار زیادی از رانندگان تاکسی و اتوبوس در این شهر به کرونا مبتلا شده و تعدادی نیز جان خود را از دست داده‌اند، ادامه داد: این موضوع سبب نگرانی خانواده‌ها و همکاران آنان شده است که بیماری و فوت عزیزان خود را به چشم می‌بینند.

زرآبادی‌پور با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت رانندگان تصریح کرد: شغل رانندگان به خودی خود سخت است و این افراد در معرض بسیاری از بیماری‌ها قرار دارند که شیوع کرونا نیز بر حساسیت شغل رانندگان افزوده و تبعات جانی، مالی و اجتماعی فراوانی داشته است.

او در پایان تصریح کرد: با وجود تمام این دشواری‌ها به‌ویژه از زمان شیوع کرونا که جان رانندگان در معرض خطر بوده، خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه یافته است و هم‌چنان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول