اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با داشتن تابلو مغازه حرفه ای، ورود مشتریان را بیشتر کنید

تابلو مغازه هویت مغازه و کسب و کار شما را مشخص می کند.

با داشتن تابلو مغازه حرفه ای، ورود مشتریان را بیشتر کنید

برای اینکه بتوانید رونق خوبی در کار خود داشته باشید، انواع تابلو مغازه مانند تابلو چلنیوم می توانند به کسب و کارتان جان ببخشند.

ارتباط تابلو مغازه و کسب و کار

تابلو مغازه و کسب و کار شما باید با یکدیگر ارتباط داشته باشند. به عنوان مثال اگر شغل شما املاک می باشد مناسب نیست که از تابلو های گرافیکی خیلی خاصی استفاده کنید. تابلو مغازه یک ابزار تبلیغاتی است که ارتباط داشتن آن با کسب و کار شما بسیار مهم است چرا که این تابلو برای شما هویت کسب و کارتان است و زیبایی را به شما هدیه می دهد.

تابلو مغازه و تاثیر آن بر موفقیت کسب و کار

تابلو مغازه می تواند یک کسب و کار را زمین بزند و دیگری را بلند کند. به نوعی تابلو مغازه از مهمترین عوامل موفقیت در کسب کارتان می باشد. بسیاری از افراد فقط با داشتن خلاقیت در تابلوسازی خود توانسته اند مشتریان زیادی را جذب کنند و در کار خود شناخته شوند. فرض بگیرید یک کافی شاپ دارید. به نظر شما اگر صرفا یک تابلو ساده با نام کافی شاپ داشته باشید بهتر است یا مانند تصویر پایین یک تابلو با خلاقیت؟

چه کسب و کارهایی نیاز به نصب تابلو مغازه دارند ؟

کسب و کارهایی که مردم به آن ها نیاز دارند باید همیشه در دید باشد چرا که حتی اگر در آن لحظه به آن احتیاج نداشته باشند، در خاطرشان می ماند. مشاغلی مانند نانوایی، قنادی، رستوران ها و فست فود ها، لبنیاتی، قصابی و ... از مشاغلی هستند که جزو نیاز های روزمره مردم به حساب می آیند اما شغلی مانند پوشاک وجود تابلو برایش لزوم خاصی ندارد.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

برای انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه باید ابتدا ببینید نوع شغل شما چیست و نوع و شخصیت مشتریان شما چگونه است؟ اگر شما دفتر اسناد رسمی دارید نمی توانید از تابلو های رنگی استفاده کنید و اگر مدیر یک آموزشگاه کودکان زیر 5 سال هستید نمی توانید از رنگ های شاد استفاده نکنید. در کل باید همیشه این موضوع را در نظر بگیرید که رنگ تابلو مغازه شما باید متناسب با شغل و نوع مخاطبان و مشتریان شما باشد. خلاقیت حرف اول را می زند اما در کنار انتخاب های درست. ممکن است برای طراحی یک تابلو با رنگ صورتی خیلی خلاقیت به خرج داده باشید اما شغل شما به آن رنگ مرتبط نباشد.

اشتباه جبران ناپذیر

مطمئن باشید که هیچ یک از مغازه داران و یا هیچ شرکتی دوست ندارد که به دلیل انتخاب رنگ های نادرست و اشتباه کسب و کارش دیده نشود. این یک امر طبیعی است که اگر طراح گرافیست آن تابلو نتواند رنگ ها مورد نظر خود را با توجه به نوع کسب و کار و مشتریان آن انتخاب کند و ترکیب رنگی خوبی را به وجود بیاورد، مردم به آن تابلو نگاه نمی کنند و ضربه اصلی زمانی زده می شود که از تابلو خود علاوه بر سردر مغازه خود برای تبلیغات در خیابان ها و بیلبورد ها نیز استفاده می کنید. در حقیقت تمامی هزینه هایی که شما برای کسب و کارتان کرده اید به هدر می رود.

کلام پایانی

اگر قصد دارید برای مغازه یا واحد تجاری خود تابلویی چشم نواز با متریال خوب تهیه کنید ما به شما تابلو آنیک را پیشنهاد می‌دهیم، تابلوسازی آنیک تابلوسازی آنیک با استفاده از بهترین متریال و جدید ترین متد های روز دنیا برای شما مدرن ترین تابلو های تبلیغاتی را خواهد ساخت. تابلو آنیک با آگاهی کامل در مورد ترکیب های رنگی و نوع تابلو مغازه با کسب و کار شما، بهترین تابلو های مغازه را که باعث جذب مشتریان می شود برایتان خواهد ساخت. گروه تبلیغاتی آنیک فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ در حوزه حروف سازی و تابلوسازی شروع کرده است و در ۵ سال گذشته توانسته است اعتماد بسیاری از نهاد ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی را به خود جلب کند مانند شرکت یاماها، شرکت همراه اول، بانک رفاه کارگران، شرکت موتوژن، برند سورین و …

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول