اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سپاهان برنده جدال حساس شهرآورد اصفهان/ وضعیت ذوب‌آهن قرمزتر از گذشته شد

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سپاهان به پایان رسید.

سپاهان برنده جدال حساس شهرآورد اصفهان/ وضعیت ذوب‌آهن قرمزتر از گذشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:15 و در ورزشگاه نقش‌جهان در شهرآورد اصفهان میزبان ذوب‌آهن بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از همان لحظات ابتدایی توپ و زمین را در دست داشت اما در مقابل ذوب‌آهن بود که در ضدحملات خطرناک ظاهر شد و موقعیت‌های گلزنی ایجاد کرد.

در ادامه بازی کمی متعادل‌تر شد و سپاهان نیز توانست موقعیت‌هایی نصفه نیمه ایجاد کند، در حالی که بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود سپاهان روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید تا با برتری به رختکن برود.

 

در نیمه دوم شاگردان حسینی در ذوب‌آهن برای جبران گل خورده وارد زمین شدند و برشدت حملات خود افزودند و صاحب یک پنالتی شدند که این ضربه از دست رفت؛ سپاهان نیز همچنان از گل زده خود محافظت کرد.

در لحظات پایانی سپاهان برای دومین‌بار به گل رسید تا این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد؛ به این ترتیب سپاهان با 62 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند، ذوب‌آهن نیز با 26 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند، سایپا نیز با 26 امتیاز پانزدهم است.

داور: موعود بنیادی‌فرد

کمک‌داوران: فرهاد مروجی و مهدی عالیقدر و شاهین یزدانی

کارت زرد: محمدرضا حسینی دقیقه 51 و محمد کریمی دقیقه 59 از سپاهان - میلاد جهانی دقیقه 70 از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: امید نورافکن دقیقه 45 و رضا میرزایی دقیقه 90+2 برای سپاهان

ترکیب سپاهان اصفهان: 

پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، یاسین سلمانی (روح‌اله باقری)، احسان حاج‌صفی (جلال‌الدین علی‌محمدی)، محمدرضا حسینی (محمد محبی)، محمدرضا خلعتبری (سروش رفیعی) و سجاد شهباززاده (رضا میرزایی)

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: 

مهدی امینی، وحید محمدزاده، سیدعبداله حسینی (مهرداد قنبری)، مسعود ابراهیم‌زاده، میلاد جهانی، دارکو بیدوف (علی خدادادی)، محمد قریشی (رضا محمودآبادی)، دانیال مؤمنی (حسین شنانی)، سینا اسدبیگی، فرشاد محمدی‌مهر و مجتبی حق‌دوست

سرمربی: مجتبی حسینی

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه 7

ضربه پرقدرت اسدبیگی از پشت محوطه جریمه سپاهان را پیام نیازمند با یک واکنش خوب دفع کرد و در ادامه مدافع سپاهان توپ را به کرنر فرستاد.

- دقیقه 18

پاس به بیرون محمدی‌مهر را حق‌دوست با یک ضربه راهی دروازه سپاهان کرد که پورقاز توپ را از روی خط دروازه سپاهان دفع کرد.

- دقیقه 28

خطا در گوشه محوطه جریمه ذوب‌آهن به سود سپاهان اعلام شد که ضربه پرقدرت خلعتبری را امینی با مشت دفع کرد و در ادامه مدافع ذوب‌آهن توپ را به کرنر فرستاد.

- دقیقه 36

مجتبی حق‌دوست روی اشتباه مدافعان سپاهان در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

- دقیقه 45

داور ضربه خطا پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن را برای سپاهان گرفت که امید نورافکن با یک ضربه پرقدرت و تماشایی نخستین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 56

بازیکنان سپاهان روی اشتباه مدافعان ذوب‌آهن صاحب توپ شدند که ضربه خلعتبری را دروازه‌بان ذوب‌آهن با واکنش خوب راهی کرنر کرد.

- دقیقه 68

ولسیانی روی مهاجم ذوب‌آهن مرتکب خطا شد که داور پنالتی گرفت اما وحید محمدزاده این ضربه پنالتی را به تیرک افقی دروازه سپاهان زد.

- دقیقه 86

حرکت نفوذی بازیکن ذوب‌آهن موقعیت خوبی برای این تیم ایجاد کرد که پاس به بیرون بازیکن ذوب‌آهن را مدافعان سپاهان دور کردند.

- دقیقه 90+3

ضربه پرقدرت دانیال اسماعیلی‌فر از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان ذوب‌آهن با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

- دقیقه 90+5

رضا میرزایی با یک حرکت خوب از کنار زمین وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه دیدنی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول