اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

امینی: شرمنده مردم خوزستان هستیم/ برای کمک های مردمی با توهین های بسیاری مواجه شدم

مجری کودک و بازیگر سریال های تلویزیونی گفت: من سالها است همیشه در صفحه شخصی ام سعی می کنم به مردم انرژی مثبت منتقل کنم اما الان حال مردم ما خیلی خوب نیست و وقتی شیر آب را باز می کنیم شرمنده مردم خوزستان می شویم.

امینی: شرمنده مردم خوزستان هستیم/ برای کمک های مردمی با توهین های بسیاری مواجه شدم

«فاطمه امینی» مجری کودک و بازیگر سریال های تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: روزهای ابتدایی که مشکلات خوزستان رسانه ای شد همه احساسی شدیم و از مردم خواستیم تا به این افراد کمک کنند، اما مردم آنقدر خسته و ناراحت هستند که من با هجمه ای از توهین مواجه شدم!

وی افزود: مشکل مردم خوزستان واقعا ریشه ای است و مشکل دام و کشاورزی شان است و دولت در این زمینه کم کاری کرده است. حتی با چند نفر از اهالی خوزستان که صحبت می کردم این را می گفتند. در ماجرای سیل خوزستان و اهواز ما با عروسک مل مل به آنجا رفتیم و خدا شاهده مسئول یکی از رستوران های آنجا یک ماه از هزینه های شخصی اش به مردم خوزستان غذا می داد و همه چی مردمی بود.

امینی افزود: من سالها است همیشه در صفحه شخصی ام سعی می کنم به مردم انرژی مثبت منتقل کنم اما الان حال مردم ما خیلی خوب نیست و همه ما وقتی شیر آب را باز می کنیم شرمنده مردم خوزستان می شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول