اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگاه قضا اجازه توقف تولید را نمی‌دهد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضا اجازه توقف تولید را نمی‌دهد و تلاش دارد در این اوضاع نامطلوب اقتصادی گره از مشکلات حوزه صنعت باز کند.

دستگاه قضا اجازه توقف تولید را نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید عبدالمهدی موسوی ظهر امروز در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان، مدیران صنعت، اشتغال و بازرگانی استان اظهار کرد: انتخاب شعارهای سال یکی از کارهای هوشمندانه مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال است که با این کار راه و خط مشی ها را مشخص می‌کنند و ایشان در حدود ۱۲ سال است همواره شعارهایی در حوزه اقتصاد و تولید داده‌اند.

وی افزود: مرکزی یکی از استان‌های صنعتی کشور است که کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی فراوانی دارد که این خصیصه باعث پرورش نیروهای متخصص و کار بلد شده است.

 رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به نگاه ویژه دادگستری به امر تولید گفت: دستگاه قضا اجازه توقف تولید را نمی‌دهد و تلاش دارد در این اوضاع نامطلوب اقتصادی  گره از مشکلات حوزه صنعت باز کند.

موسوی تامین مواد اولیه و بازپرداخت بالای تسهیلات بانکی را از چالش‌های جدی تولیدکنندگان برشمرد و ادامه داد: فعالان عرصه اقتصادی، افسران اقتصاد مقاومتی هستند که باید دغدغه‌های آنان را رفع کرد.

 وی خواستار بررسی و شناسایی امکانات کشور در حوزه تولید شد و گفت: با بررسی ظرفیت، تجهیزات و امکانات  و شناسایی نیازهای اولویت‌دار در حوزه صنعت تولید، اشتغال و صنعت رونق بیشتری خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از برگزاری نشست با اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی به منظور رفع  مشکلات سه شرکت تولیدی با بانک‌ها خبر داد و افزود: قرار است یک کارگروه خبره بانکی کار حسابرسی را انجام و نتیجه قطعی را اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: باید با اولویت سنجی نیازهای مهم کشور در بخش صنعت و تولید را احصا کرد چرا که این کار  از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول