اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرمانده کل سپاه: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی استراتژی همیشگی دشمنان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی به ویژه مرزهای ایران، استراتژی همیشگی دشمنان است.

فرمانده کل سپاه: ناامن کردن مرزهای کشورهای اسلامی استراتژی همیشگی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرلشکر حسین سلامی عصر امرزو در حاشیه یادواره شهدای شهرستان سنندج در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز خدمت مردم شریف، وفادار و فداکار کردستان رسیدیم، مردمان فهیم و بافرهنگ این سرزمین که ده‌ها سال است در مقابل همه تهاجمات سنگینی که استکبار چه در سطح عملیات میدانی و چه عملیات رسانه‌ای و روانی داشته‌اند ایستادگی کرده و از استقلال کشور دفاع کرده و تمامیت ارضی وطن را حفظ کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کردستان سرزمین لاله‌های خونرگ وطن ایران است.

سردار سلامی عنوان کرد: امروز حافظان امنیت و آرامش مردم در ارتفاعات سرزمین کردستان مستقر هستند تا از آبرو، امنیت، آرامش و رفاه این مردم دفاع کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: خداوند تبارک و تعالی به مردم و رزمندگان آنها توفیق عنایت کند که بتوانند راهی را که شهدا همواره کرده‌اند ادامه دهند و پرچم‌ها علی‌الابد سرفراز باقی بماند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد امنیت کردستان هم گفت: الحمدولله کردستان مثل همه نقاط کشور از امنیت کامل برخوردار است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: هم مردم حافظ امنیت هستند و هم رزمندگانی که از نیروهای مختلف در مناطق مرزی و غیرمرزی حضور دارند و ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

وی در پایان سخنانش گفت: استراتژی همیشگی دشمنان و بیگانگان این است که مرزهای کشورهای اسلامی از جمله مرزهای ایران را ناامن کنند، اما در هر صورت مرزهای ما امن و بااقتدار است و جوانان ایران اسلامی با اقتدار ایستاده و مشکلی وجود ندارد و دشمنان مثل همیشه آرزوهایشان را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول