اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری

یک جوان 17 ساله فلسطینی که حدود دو ماه پیش به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری زخمی شده بود، امروز دوشنبه بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهادت جوان 17 ساله فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، صبح امروز (دوشنبه) شهادت «یوسف نواف محارب» (۱۷ ساله) از شهر «عبوین» در شمال رام‌الله اعلام شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «وفا»، یوسف حدود دو ماه پیش در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست  از ناحیه گردن زخمی و دچار آسیب نخاعی شده بود.

هفته گذشته نیز یک فلسطینی به نام «عبده یوسف الخطیب التمیمی»  از اردوگاه «شعفاط» در کرانه باختری به دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

سازمان‌های ویژگی رسیدگی به امور اسرای فلسطینی بر اساس شهادت‌های جمع‌آوری شده از خانواده الخطیب و دیگر زندانیان فلسطینی به این نتیجه رسیدند که وی با کابل برق و ضرب و شتم شدید شکنجه شده بود (جزئیات بیشتر)

حملات مکرر نظامیان، ایست بازرسی‌های طولانی، تصاحب زمین‌ و خانه و محله و در یک کلام «آپارتاید»، توصیف وضعیتی است که فلسطینی‌ها در کرانه باختری با آن مواجه هستند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول