اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

واقعه غدیر در شهرستان شهرکرد بازروایی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم توسط بسیجیان و هیئات مذهبی شهرکرد بازروایی می‌شود.

واقعه غدیر در شهرستان شهرکرد بازروایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) کرم نظری گفت: امسال برای دهمین سال متوالی واقعه بزرگ غدیر به طور تخصصی توسط سپاه شهرکرد و با همت بسیجیان و هیئات مذهبی شهرکرد بازسازی و بازروایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد هدف از برگزاری این برنامه را شناساندن فلسفه غدیر و قرائت خطبه غدیر با زبان هنر و اجرای نمایش در سطح شهر جهت عموم مردم دانست و افزود: این برنامه در تاریخ  7 مردادماه مصادف با روز عید غدیر خم در مکان‌های شهرکیان و روستای ارجنک برگزار می‌شود.

نظری با تشکر از همکاری هرساله بسیجیان و هیئات مذهبی شهرکرد در انجام این برنامه با سپاه شهرکرد بیان کرد: این برنامه باشکوه با حفظ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت کاروان خودرویی از نقاط مسجد امیرالمومنین(ع) به سمت گلزار شهدای شهرکیان و مسجد جامع به سمت گلزار شهدای روستای ارجنک حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/68035

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول