اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

درخشش تیم مچ اندازی بانوان خراسان رضوی در مسابقات کشوری/ بانوی خراسانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مریم مهران‌فرد بانوی مچ انداز خراسانی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد.

درخشش تیم مچ اندازی بانوان خراسان رضوی در مسابقات کشوری/ بانوی خراسانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، سروش پورآزاد با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات مچ اندازی بانوان اظهار کرد: تیم مچ‌اندازی بانوان خراسان رضوی که در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگ‌سالان در این مسابقات شرکت کرده بود با ۵طلا، یک نقره و ۲برنز درخشید.

رئیس هیأت بدن‌سازی و پرورش اندام خراسان رضوی تصریح کرد: بعد از پایان این رقابت‌ها با نظر اعضای کمیته فنی مچ اندازی نفرات منتخب جهت حضور در اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد:  در مرحله اول هشت ورزشکار مرد و شش ورزشکار زن به اردوی تیم ملی در رده‌های سنی مختلف دعوت شدند و در ادامه بعد از بررسی شرایط آن‌ها، اسامی نفرات نهایی جهت اعزام به مسابقات آسیایی اعلام خواهد شد.

پورآزاد یادآور شد: رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۹ الی ۲۶ مردادماه در آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود که ما برای نخستین بار در بخش بانوان هم اعزام خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مریم مهران‌فرد بانوی مچ انداز خراسان رضوی است که به این اردو دعوت‌شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول