اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

توزیع 1000 بسته معیشتی و 6 هزار پرس غذای گرم در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان

مرحله جدید رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه بسیج کارگری اصفهان به مناسبت دهه ولایت و امامت از ابتدای مردادماه در حال برگزاری است.

توزیع 1000 بسته معیشتی و 6 هزار پرس غذای گرم در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان

محمدعلی مهرابی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه مواسات و همدلی بمناسبت دهه ولایت و امامت در تاریخ یکم مرداد ماه امسال در سطح کلیه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات به اجرا در آمد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان گفت: در این رزمایش مبلغ ۱۳۹ میلیون تومان به صورت نقدی از طرف کارخانجات کمک و بین نیازمندان و کارگران بی‌بضاعت توزیع  شد.

وی افزود: همچنین مبلغ یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان هم اقلام غیر نقدی از جمله نذر قربانی گوسفند و توزیع بین نیازمندان و ۶ هزار پرس غذای گرم، ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی و تهیه جهیزیه به صورت کامل توسط بسیج کارگران و کارخانجات انجام پذیرفت.

مهرابی با بیان اینکه در جهت کمک به محرومان در جهت ساخت و ساز، نسبت به اعزام گروه‌های جهادی بسیج کارگری به مناطق محروم انجام شد، افزود: این گروه‌ها در جهت بازسازی و مرمت خانه‌های محرومان و فقرا، اقدام به اعزام به مناطق محروم به جهت کمک به مردم در جهت ساخت و ساز کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان در پایان گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه نیز قرار است در تاریخ ۷ مردادماه امسال برگزار شود و اقلام جمع‌آوری شده در مرحله بعد بین نیازمندان و کارگران بی‌بضاعت قشر کارگران استان اصفهان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول