اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بازگشایی تمام جایگاه‌های سوخت شهرداری ارومیه تا 15 مرداد ماه/بازگشت به‌کار49 نفر از کارکنان این جایگاه‌ها

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه با اشاره به تجمع امروز تعدادی از کارکنان جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، گفت: به دلیل تعطیلی جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرردداری ارومیه، تعدادی از کارکنان از کار بیکار شده بودند که مجوز به‌کارگیری مجدد این کارکنان از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه اخذ شده و منتظر تایید نهایی از سوی فرمانداری این شهر هستیم.

بازگشایی تمام جایگاه‌های سوخت شهرداری ارومیه تا 15 مرداد ماه/بازگشت به‌کار49 نفر از کارکنان این جایگاه‌ها

علی مرشدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تجمع امروز تعدادی از کارکنان جایگاه‌های سوخت متعلق به شهرداری ارومیه، اظهار داشت: با توجه به تعطیلی 6 جایگاه سوخت متعلق به شهرداری ارومیه طی سال گذشته و امسال، 3 باب از این جایگاه‌ها به چرخه فعالیت برگشتند و سه باب دیگر از جایگاه‌ها تا اواسط مرداد ماه کار خود را مجددا شروع می کنند.

وی با بیان اینکه تلاش‌ برای رفع مشکل کارکنان این جایگاه ‌ای سوخت نیز همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: مجوز به کارگیری مجدد کارکنان این جایگاه‌های سوخت اخذ و مقرر شده  49 نفر از این کارکنان بازگشت به کار داشته باشند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری ارومیه افزود: این کارکنان حقوق عقب افتاده دادند و کاملا به مشکلات اقتصادی که این کارکنان با آن مواجه هستند، اشرافیت داریم ولی بنا به ضوابط اداری در تلاش برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان هستیم ولی مبلغی به صورت علی‌الحساب به این کارکنان واریز شده تا به صورت موقت رفع مشکل شود.

مرشدی ادامه داد: برگشت به کار مجدد این کارکنان از سوی شهرداری درخواست و در شورای اسلامی شهر ارومیه نیز به تصویب رسیده و منتظر اعلام نهایی از سوی فرمانداری ارومیه هستیم که امیدواریم فرمانداری نسبت به نهایی سازی این مصوبه در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کند.
انتهایی پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول