اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها تأمین امکانات و رفع تبعیض در سطح کشور است

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها تأمین امکانات و رفع تبعیض در سطح کشور است اما دولت تنها به شهرهای بزرگ و پایتخت‌ها توجه می‌کند.

اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها تأمین امکانات و رفع تبعیض در سطح کشور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس امروز (سه‌شنبه، 5 مردادماه) طی تذکر شفاهی در صحن مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور با انتقاد از بی‌توجهی به شهرهای کوچک و حاشیه‌ای گفت: اصلی‌ترین وظیفه دولت‌ها تأمین امکانات و رفع تبعیض در سطح کشور است اما دولت تنها به شهرهای بزرگ و پایتخت‌ها توجه می‌کند.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر صمت از افزایش قیمت مصالح ساختمانی انتقاد کرد و گفت: افزایش قیمت آجر، سیمان و فلزات مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

حسین زهی در تذکر پایانی خود به وزیر آموزش و پرورش خواستار توجه جدی به استان سیستان و تحقق وعده‌های آموزشی شد و تأکید کرد: استان سیستان و بلوچستان پایین‌ترین سطح شاخص‌های آموزشی در سطح کشور را دارد و محرومیت صد هزار دانش‌آموز از تحصیل و عقب‌ماندگی‌های ناشی از عدم توانایی حضور در مدرسه پس از همه‌گیری کرونا و نبود امکانات تحصیلی بر این مشکلات افزوده است که لازم است به این مسئله رسیدگی جدی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول