اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مهار حادثه خط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ

عملیات بازسازی یکی از خطوط اصلی شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ که از ساعت ۳ بامداد امروز سه‌شنبه پنجم مرداد ماه جاری آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید.

مهار حادثه خط انتقال آبرسانی اصفهان بزرگ

به گزارش خبرگزار ی فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای اصفهان، عملیات بازسازی یکی از خطوط اصلی شبکه آبرسانی اصفهان بزرگ که از ساعت ۳ بامداد امروز سه‌شنبه پنجم مرداد ماه جاری آغاز شده بود با موفقیت به پایان رسید.

مراحل هواگیری و سپس آبگیری این خط لوله حداقل ۱۰ ساعت به طول می‌انجامد، بنابراین شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تا دو روز آینده با افت و قطعی آب شرب مواجه هستند.

این حادثه در یکی از خطوط اصلی انتقال آب با قطر ۱۴۰۰ میلیمتر در محدوده شهرستان فلاورجان رخ داد و موجب کاهش  ۲۵ درصدی ظرفیت تأمین آب شرب ۵۷ شهر و ۳۸۰ روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ شد.

بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود عملیات آبگیری مخازن و در مدار قرار گرفتن خط انتقال آب تا ۴۸ ساعت آینده به طول انجامد، به همین دلیل از شهروندان گرامی و روستائیان محترم تقاضا می‌شود تا عادی شدن شرایط فشار شبکه آبرسانی، در مصرف آب نهایت صرفه‌جویی را داشته باشند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول