اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در طرح اطعام علوی/طبخ و توزیع 120 هزارپرس غذای گرم

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین گفت: در روزهای منتهی به عید سعید غدیر و با همکاری طرح اطعام علوی در قزوین ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد شد که سهم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این طرح ۵ تن مرغ گرم و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار نقدی است.

مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در طرح اطعام علوی/طبخ و توزیع 120 هزارپرس غذای گرم

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس قزوین اظهار کرد: در روزهای منتهی به عید سعید غدیر و با همکاری طرح اطعام علوی در قزوین ۱۲۰ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد شد که سهم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این طرح ۵ تن مرغ گرم و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار نقدی است.

میرغفاری در ادامه افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تهیه ۵ تن مرغ گرم و پرداخت ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار، کمک اعظمی برای طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان انجام داده است.

این مسئول در رابطه با توزیع غذا بین نیازمندان بیان کرد: بخش اعظمی از این اطعام بین نیازمندان که از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و گروه‌های جهادی شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پایان تأکید کرد: طرح اطعام علوی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه طبخ و توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در سال جاری بسیاری از گروه‌های جهاد و گروه‌های خیریه در راستای احیای سیرۀ حسنۀ اطعام علوم در عید سعید غدیرخم، طرح طبخ و توزیع غذای گرم را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول