اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

تحقق سند تحول آموزش و پرورش در گرو ارزیابی مستمر است

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در راستای رسیدن به اهداف متعالی آموزش و پرورش توجه به سه اصل برنامه محوری،پیگیری و ارزیابی مستمر ضروری است.

تحقق سند تحول آموزش و پرورش در گرو  ارزیابی مستمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، علی دهقان بهابادی صبح امروز در حاشیه سی و پنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور گفت: برنامه محوری باید در صدر امور قرار گیرد و در این راستا باید مراقبت کنیم تا دچار روزمرگی نشویم.

وی  افزود: افراد توانمند و عالم، برنامه محور هستند و با استفاده از دانش مدیریت موفقیت را در سطوح مختلف رقم می زنند.

سرپرست معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار کرد: همه اجزای یک سازمان هستیم و باید با همدلی و همراهی، با هم تصمیم بگیریم و عمل کنیم.

دهقان واگذاری اختیارات به نواحی ،مناطق و شهرستان ها و عدم دخالت در برنامه ها و امور داخلی آن ها را یکی از تصمیمات مدیریتی در این دوره بیان کرد و گفت: بازدید ،نظارت و ارزیابی از برنامه های جدی ما خواهد بود.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تاکید کرد:باید این فرصت خدمت‏گزاری را باید غنیمت بشماریم و به رسالت خود در برابر معلمان، دانش آموزان و اولیای معزز عمل کنیم.

دهقان اصلاح روش‌های قدیمی را ضروری دانست و خواستار ابداع روش های نوآورانه و جدید در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر معلمان، دانش آموزان و اولیاء شد.

توجه خاص به نقل و انتقالات در راستای تکریم و حفظ شأن و عزت معلمان،تسهیل در امور ثبت دانش آموزان ،توجه ویژه به رشته های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی دانش آموزان، تکریم خانواده معزز شهداء و ایثارگران،بررسی دلایل افت تحصیلی و ترک تحصیل از سطح مدرسه،استفاده از ظرفیت سرگروه های آموزشی، توجه به شاخص های عمومی و اختصاصی،ساماندهی نیروی انسانی و خدمت‏گزارن،لزوم توانمند سازی معلمان و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت در مدارس،توجه خاص به مدرسه محوری،استفاده از طرح فروش املاک مازاد ،استفاده از پتانسیل و ظرفیت شورای مدارس،انجمن اولیا و مربیان از دیگر مباحث مطرح شده توسط سرپرست معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی بود.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول