اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مردم به یاری هموطنان خوزستانی بشتابند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مسؤولیت اجتماعی ایجاب می کند که اقشار مختلف مردم نسبت به وضعیت هموطنان خوزستانی دغدغه داشته و به یاری این مردم عزیز بشتابند.

مردم به یاری هموطنان خوزستانی بشتابند

مصطفی حبیبی منش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اتفاقات اخیر در استان خوزستان و مشکلات پیش آمده در نتیجه کم آبی اظهار کرد: یکی از وظایف مهمی که بر دوش جامعه هنری است عمل به مسؤولیت اجتماعی نسبت به هم وطنان عزیز در اقصی نقاط کشور است.
وی تصریح کرد: امروز که مردم خوزستان با مشکلاتی روبه رو هستند همه مردم وظیفه دارند در حد توان و بر اساس نیازها برای حل شدن مشکلات این مردم تلاش لازم را داشته باشند.
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان نتیجه بی تدبیری های سال های اخیر بوده است، خاطرنشان کرد: هر کسی در هر مسؤولیت و جایگاهی قرار دارد باید نسبت به این مردم که همواره در خط مقدم دفاع از اسلام، نظام و انقلاب هستند دغدغه داشته باشد.
وی با برشمردن برخی از وظایفی که مردم در این خصوص بر عهده دارند، تصریح کرد: مردم در کنار کمک‌های مادی و معنوی که می توانند نسبت به هموطنان خوزستانی داشته باشند باید با پرداختن به مشکلات مردم خوزستان و پیگیری این مسائل، مطالبه گری را از مسؤولان امر داشته باشند.
بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه امیدواریم که در دولت سیزدهم برای حل مشکلات خوزستان چاره اندیشی لازم صورت گیرد، اضافه کرد: ما نیز به نوبه خود تلاش خواهیم کرد ضمن اختصاص و جمع آوری برخی از کمک های مادی مورد نیاز مردم منطقه، زمینه همراهی جامعه هنری در پیگیری مطالبات به حق مردم خوزستان را فراهم آوریم.
وی یادآور شد: امیدواریم که هرچه زودتر شاهد حل مشکلات مردم خوزستان باشیم و امیدواریم با بهبود شرایط کشور از نظر بیماری کرونا، هنرمندان نیز بتوانند با سفر به این استان، از مردم غیور خوزستان دلجویی کنند.
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول