اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

خضریان: مصوبه مجلس در رابطه با فضای مجازی درست و مبارک بود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز نمایندگان اقدام درست و صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند بنابراین امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

خضریان: مصوبه مجلس در رابطه با فضای مجازی درست و مبارک بود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس امروز (چهارشنبه 6 مردادماه) طی تذکری در پاسخ به انتقاد نماینده چابهار از مصوبه صیانت از کاربران فضای مجازی و تاکید بر اینکه امروز روز خوبی برای مجلس نبود، اظهار داشت: امروز نمایندگان اقدام درست و صحیحی در رابطه با فضای مجازی انجام دادند.

وی افزود: این در حالی است که بنده بیش از نمایندگان دیگر دغدغه سیستان و بلوچستان را دارم و همه ما این دغدغه را داریم و بنده امروز طرح تحقیق و تفحص از سازمان آب و فاضلاب با تاکید بر سیستان و بلوچستان را شخصا به کمیسیون بردم اما الان در آراء دیدم آقای معین الدین سعیدی جزو 5 نفری بوده که اصلا به این طرح رأی نداده است در حالی که ما باید به رأی جمعی مجلس احترام بگذاریم.

خضریان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم در زمان بررسی و تصویب قانون بودجه بیشترین اعداد و ارقام را به مناطق محروم از جمله سیستان و بلوچستان اختصاص دادند، تصریح کرد: مردم بدانند این مجلس دغدغه مناطق محروم را دارد اما این به معنای رها کردن فضای مجازی نیست ضمن آنکه مجلس یک نظر جمعی دارد و باید به آن احترام بگذاریم و آن را قدر بدانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: امروز در مجلس گامی برای دغدغه مقام معظم رهبری برداشته شد لذا امروز روز مبارک و عیدی برای همه نمایندگان است و باید به همه آن ها تبریک گفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول