اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها/ آماده‌باش نیروهای امدادی در شرق مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: با توجه به بارش‌های رگباری همراه با وزش باد و صاعقه؛ توصیه ما به مردم این است که از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها پرهیز کنند.

پرهیز از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها/ آماده‌باش نیروهای امدادی در شرق مازندران

علی‌اصغر احمدی امروز درباره وضعیت خسارت  بارش‌ها در استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: تا پایان هفته شاهد بارندگی، وزش باد نسبتا شدید و صاعقه در استان مازندران هستیم که تاکنون شاهد خسارتی در این زمینه نبودیم.

وی افزود: با توجه به بارش‌های رگباری همراه با وزش باد و صاعقه؛  توصیه ما به مردم این است که از اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل‌ها  پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اضافه کرد: دامداران نیز باتوجه به بارش‌های رگباری و صاعقه از انتقال دام مناطق بالادست جلوگیری کنند و همچنین  پرورش‌دهندگان ماهی نیز به‌ویژه در مجاورت رودخانه ها سردهنه‌ها را مسدود کنند.

این مسؤول با اعلام آماده‌باش نیروهای امدادی و خدماتی در شرق استان، خاطر نشان کرد: باتوجه به شدت بارش‌ها نیروها در حالت آماده‌باش هستند.

احمدی در پایان گفت: خسارت بارندگی اخیر باتوجه به گستردگی بخش‌های مختلف درحال برآورد است که بعد از برآورد در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول