اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری 160 معتاد متجاهر و خرده‌فروش در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و دستگیری 151 معتاد متجاهر و 9 خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 160 معتاد متجاهر و خرده‌فروش در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری بیان داشت: به منظور برخورد جدی و قاطعانه با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان بندرعباس و دستگیری مجرمان و متخلفان ، طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار شد. 
 
وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش اکیپ‌های محسوس و نامحسوس گشت زنی‌های هدفمند خودرویی و موتوری و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند در هفته گذشته طی چند عملیات جداگانه و ضربتی ضمن پاکسازی چند منطقه و محله آلوده ،تعداد 151 معتاد متجاهر و بلامکان و 9 نفر خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از پاتوق و مخفیگاه های آنان 22 کیلو 800 گرم تریاک در بسته های مختلف و آماده توزیع کشف کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به کشف 51 فقره سرقت ودستگیری 79 سارق در اجرای این طرح ، اظهار داشت:  با تلاش همه جانبه صورت گرفته توسط مأموران انتظامی کلانتری و پاسگاهها یک باند 6 نفره سارقان سیم و کابل برق نیز شناسایی و در حین ارتکاب جرم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم و کابل برق به همراه آلات و ادوات ارتکاب جرم کشف و ضبط شد.
 
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: با تلاش شبانه روزی در هفته گذشته 52 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا شناسایی و توقیف و جمعا 11 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از متهمان کشف و ضبط شده است. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری یک سارق طلاجات بانویی کهنسال وکشف بیش از 1 میلیارد ریال طلاو جواهرات مسروقه از این متهم، تصریح کرد: تحقیقات از متهمان جهت کشف دیگرسرقت های احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول