اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخواست «ملانوری» از «نوبخت» | از تداوم طرح مسکن محرومین تا تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی

استاندار خراسان‌جنوبی خواستار تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر در استان شد و گفت: احداث این ۱۰ هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می‌دهد.

درخواست «ملانوری» از «نوبخت» | از تداوم طرح مسکن محرومین تا تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکن اقشار کم‌درآمد و مقاوم‌سازی شده استان و کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: تأمین مسکن اصلی‌ترین نیاز مردم است و این اقدام دولت در تأمین مسکن ویژه اقشار کم‌درآمد ایجاد امید را به همراه داشته است.

وی ضمن تشکر از اهتمام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد، گفت: در راستای تفاهم‌نامه‌ای که در جریان سفر دکتر نوبخت به استان به امضا رسید مقرر شد ۱۱ هزار واحد مسکن محرومین و اقشار کم‌درآمد در خراسان‌جنوبی احداث شود.

بهره‌برداری از ۴۵۰۰ واحد مسکونی

استاندار خراسان‌جنوبی متذکر شد: در جریان ۲ سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان در دی‌ماه ۹۸ و خردادماه ۹۹ در مجموع ۴ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره‌برداری رسید.

ملانوری اضافه کرد: برای برنامه امروز نیز ۳ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر آماده شده که افتتاح می‌شوند و کلید یک واحد به نیابت از همه مالکین به همسر شهید «کوشه» تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ هزار واحد باقی‌مانده نیز در حال ساخت است و تا ۴ ماه آینده به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد، تبیین کرد: در قالب برنامه ساخت مسکن اقشار کم‌درآمد، احداث ۵ هزار واحد نیز در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.

استاندار خراسان‌جنوبی ادامه داد: از این تعداد طی دو سال اخیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تحویل شده و مابقی در حال اجراست و به‌زودی تکمیل شده و تحویل می‌شوند.

تداوم طرح مسکن محرومین با ساخت ۱۰ هزار واحد

ملانوری خواستار تداوم طرح احداث مسکن محرومین با ساخت ۱۰ هزار واحد دیگر در استان شد و گفت: احداث این ۱۰ هزار واحد، کل نیاز استان را پاسخ می‌دهد.

وی از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست به منظور تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای احداث شده شامل راه دسترسی و اجرای شبکه‌های آب، برق، گاز و فاضلاب، اعتبارات مورد نیاز را تأمین نمایند.

استاندار خراسان‌جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات ملی ابلاغی به استان نیز می‌تواند راهکار مناسبی در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این زیرساخت‌ها باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول