اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

طرح صیانت از حقوق کاربران با موارد مطرح شده در فضای عمومی منافات دارد

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملى دارم، و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می‌شود، منافات دارد.

طرح صیانت از حقوق کاربران با موارد مطرح شده در فضای عمومی منافات دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، حجت الاسلام موسی احمدی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی اظهار داشت: متن طرح را به رسانه‌ها ارسال کردم تا موکلینم در جریان آن باشند، از کم و کیف این طرح اطلاعات کاملى دارم، و معتقدم روح این طرح با آن چیزی که در فضای عمومی مطرح می‌شود، منافات دارد. 

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در فراکسیون انقلاب اسلامی پیشنهاد دادم قبل از طرح، مناظره بین موافقین و مخالفین صورت بگیرد تا شفافیت کامل اتفاق بیافتد.

 وی بیان داشت: قطعاً مجلس با این طرح قرار نیست در مقابل مردم بایستد، ما در تصمیماتی که در مجلس می‌گیریم قطعاً مردم را خواهیم دید. 

 احمدی با بیان اینکه عده‌اى در اظهار نظر خود عجله کردند افزود: قطعا این طرح نیاز به بررسى و کارشناسى بیشتر دارد، لذا تصویب نهایى نیست که اینقدر طراحان و حامیان مورد حمله و هجمه قرار بگیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه این طرح در کمیسیون مشترک با حضور کارشناسان مختلف بیشتر و دقیق‌تر بررسى، بازبینی و مورد مطالعه و تحقیق و تعمق قرار خواهد گرفت گفت: مردم و موکلین ما پیشنهادات خود را به ما بدهند. بی‌شک از نظرات کارشناسان و خبرگان این حوزه بهره می‌بریم، این طرح می‌تواند با نظر صاحب‌نظران و حتی مخالفین طرح بهتر و مطلوب‌تر تصویب شود.

احمدی بیان داشت: حل مشکلات مردم دغدغه اصلی ماست، و با نگاه به این مهم در صدد هستیم قوانینی را تصویب کنیم که باری از دوش مردم بردارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول