اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والدین خطر فضای مجازی را جدی بگیرند

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: والدین خطر فضای مجازی فرزندان خود را جدی بگیرند.

والدین خطر فضای مجازی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی و با تبریک عید سعید غدیر خم عنوان کرد: قدر تجلی قرآن است و غدیر تجلی امامت و در شب قدر که منزلت آن بیشتر از هزار ماه است بخاطر نزول قرآن است و اینکه فرمودند روزه روز غدیر به اندازه عمر دنیا این همه اهمیت دارد و در روز غدیر قرآن یک مجری رسمی از طرف خدا پیدا کردن و دین یک ضامن یک والی و یک مولا پیدا کرده است.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه به برگزاری مسابقات المپیک توکیو اشاره و بیان کرد: ایران اسلامی در 16 رشته سهمیه گرفت که 66 سهمیه ایران در 14 رشته انفرادی و 2رشته تیمی است و این المپیک ورزشی در شرایط کرونایی برگزار می شود و مردم ژاپن رضایت ندارند اما یک اتفاق تلخ که داشت رویارویی کیمیا علیزاده ورزشکار وطن فروشی است که در تیم پناهندگان شرکت کرد و با زیر پا گذاشتن همه قوانین مربوطه طراحی پشت صحنه دشمنان با ناهید کیانی که با نمک نشناسی تمام مقابل تیم کشورش قد علم کرد و علیزاده به فینال نرسید و او با لابی صهیونیست ها و شبکه وابسته آل سعود به نتیجه دلخواهش نرسید و دشمنان می خواستند با چنین تقابلی خاطر ملت را مکدر کنند که موفق نشدند.

وی به وضعیت منطقه اشاره و گفت: از جمله دلایل بحران افغانستان وابستگی اشرف غنی به آمریکا و ناکارآمدی دولتش در بهبود مشکلات مردم و نظام لجام گسیخته حکومتی که 7ماه ویزر دفاع نداشت و 3ماه بدون وزیر کشور بود و نیروی نظامی ناکارآمد، فاقد آموزشی، خروج غیرمسئولانه و تنش آفرین آمریکا و عدم آمادگی ارتش افغانستان و واگرایی کشورهای منطقه در قبال افغانستان می باشد و هدف طالبان این است بدون درگیری نظامی و با ایجاد جنگ روانی و با ضعف نیروهای نظامی و امنیتی وارد مناطق جدید شود و طالبان می گوید من باید حاکم شوم و به دیگران سهم بدهم و آنچه عبرت است سرنوشت دلدادگی و وابستگی به آمریکاست.

صلواتی از حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون عمرانی و مجموعه مدیران استانی و شهرستانی به چاروسا تشکر کرد و در ادامه از مسئولین اداره برق که مشکل برق پمپ های آب روستاها را هم برطرف کردند تشکر کرد.

صلواتی با درخواستی از نماینده ولی فقیه، استاندار استان، نماینده مردم در مجلس و مسئولین استانی خواستار راه اندازی بنیاد علوی در چاروسا شد و گفت: راه اندازی بنیاد علوی در این منطقه که از مناطق محروم استان است خواسته عمومی مردم است که امیدواریم پیگیری و با راه اندازی این بنیاد شاهد رفع محرومیت در این منطقه باشیم.

خطیب جمعه قلعه رئیسی به 24ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان اشاره و فضای مجازی را یکی از خطرات اساسی برای خانواده ها به خصوص فرزندان دانست و گفت: باید به فرزندانمان در فضای مجازی همراه شویم و از خودمان شروع کنیم و اگر والدین هدفمند و قاعده مند از این فضا استفاده می کنند فرزندان هم قبول می کنند پس خودمان رعایت کنیم و برای فرزندان یک وضع رژیم مصرف صحیح انتخاب کنیم و به فرزندانمان پیشنهاد دهید چه برنامه های را استفاده کنند  و حضور فعالانه در کنار فرزندان در فضای مجازی داشته باشید.

صلواتی تاکید کرد: با فرزندانمان دوست و رفیق شویم، نه افراط و نه تفریط در نظارت داشته باشیم و به فرزندانمان بگویم در خانه از فضای مجازی استفاده کن چرا که هم نظارت راحت تر و هم آرامش پدر و مادر تامین می شود.

وی در پایان از ادارات مربوط به بازنشستگان توجه به بازنشستگان را در اولویت قرار دهند و اگر بی مهری به بازنشستگان مورد تاکید قرار بگیرد بی مهری به کار و تلاش است.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول