اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی دامغان آغاز شد

مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی دامغان آغاز شد.

پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی دامغان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌ عمومی مخابرات منطقه سمنان، مجید دارایی در مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی دامغان که با حضور مسؤولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان، عملیات اجرایی این طرح مخابراتی و ارتباطی آغاز شد.

وی تصریح کرد: مخابرات منطقه سمنان در راستای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نگاه ویژه‌ای به بخش صنعت و تولید داشته و با هدف تقویت زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی واحدهای تولیدی استان، گام‌های مؤثری در جهت تحقق این شعار برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس پروژه فیبر نوری شهرک صنعتی دامغان با هدف ارائه خدمات به‌روز تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت با کیفیت و سرعت بالا و ایجاد بستر مخابراتی و ارتباطی مطلوب، با حفاری و کابل‌کشی بیش از سه هزار و ۲۰۰ متر فیبرنوری انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه سمنان در مورد میزان اعتبار این طرح اظهار کرد: این طرح با هزینه اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

دارایی خاطرنشان کرد: با ایجاد این شبکه در شهرک صنعتی دامغان که مبتنی بر آخرین تکنولوژی روز است؛ از این پس واحدهای صنعتی این شهرک می‌توانند ضمن برخورداری از تلفن‌های ثابت (SIP Phone)، از اینترنت باند پهن با سرعت و کیفیت بالا بر بستر فیبرنوری و سایر مزایا و سرویس‌های باند پهن نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول