اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح پروژه آب‌رسانی به ۴ روستا در شهرستان بابل

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: پروژه آب‌رسانی به ۴ روستا در شهرستان بابل با
پروژه انتقال آب آشامیدنی سالم به چهار روستای محروم از آب شرب سالم بخش بندپی غربی بابل به‌طول ۱۴ کیلومتر در طول چهار ماه با تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه پیشرفت و مشارکت مومنانه بنیاد خیریه ابراهیمی با صرف اعتباری۱۳ میلیارد ریالی با بسیج و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی انجام و به اتمام رسیده و ۱۷۰ خانوار این مناطق از این نعمت حیاتی برخوردار شدند.

افتتاح پروژه آب‌رسانی به ۴ روستا در شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در آیین افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی بسیج و سپاه کربلا به روستای کم‌برخوردار بخش بندپی غربی شهرستان بابل که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی برگزار شد، اظهار کرد: نوکری باید شکل و شیوه آن در عمل مشخص شود، با کار جهادی بچه‌های همین شهرستان خوشحالی به مردم این منطقه تقدیم شد. 

وی گفت: ما اگر نوع مدیریت‌مان جهادی باشد می‌توانیم با کمک مردم زودتر کارها را به سرانجام برسانیم، کسی تصور نمی‌کرد ۱۴ کیلومتر لوله‌کشی خط اصلی و دو کیلومتر لوله‌کشی فرعی ظرف مدت پنج ماه انجام شود ولی با همکاری استانداری و آبفای استان و شهرستان این امر محقق شد.

مسلمی تصریح کرد: عمدتا کار قرارگاه سازندگی در استان مازندران تکمیل پروژه‌های آب‌رسانی روستایی و بین مزارع و جاده‌ها و پل‌های بین مزارع است که ارتباط مستقیمی با مشکل مردم دارد.

سپس علی کریمی‌فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اینجا آب هست ولی مردم تشنه هستند و این باورکردنی نیست، از مردمی که رنج بی‌آبی و تشنگی را تحمل کردند عذرخواهی کرده و خرسندیم که این کار با کمک خیر بزرگوار، سپاه کربلا و شرکت آب و فاضلاب استان انجام شد. 

وی با بیان اینکه پروژه آب‌رسانی به ۱۶ روستا در شهرستان در دستور کار قرار داشت، تاکید کرد: اکنون کار آب‌رسانی به چهار روستای مچکتی، پولادسی، موزی‌کتی و اومال به سرانجام رسید و پروژه چهار روستای دیگر در بندپی شرق بزودی به اتمام می‌رسد، همچنین عملیات آبرسانی به هشت روستا در بابل‌کنار که سه ماه از سال آب ندارند و روزانه ۴۰۰ تن زباله شهرستان در آنجا دفن می‌شود به‌زودی اجرایی خواهد شد.

در ادامه مدیرعامل آبفای استان مازندران خاطرنشان کرد: در این مدت تعداد ۷۷ پمپ در شهرستان تعویض و ۶ حلقه چاه به ارزش ۴۷ میلیتر تومان انجام شد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده امام جمعه بندپی غرب نیز با اشاره به اینکه سه ضلع سبب شد که اکنون این اتفاق مهم رقم بخورد و مردم این منطقه یک عمر منتظر این روز باشکوه بودند، گفت: وقتی به این منطقه می‌آمدیم و وضعیت آب شرب مردم را می‌دیدیم اشک می‌ریختیم، مردمی که منتظر باران بودند تا از ناودان آب بیاید تا آن را استفاده کنند، اکنون صاحب این نعمت شده‌اند که باید سجده شکر به جای آوریم. 

گفتنی است؛ پروژه انتقال آب آشامیدنی سالم به چهار روستای محروم از آب شرب سالم بخش بندپی غربی بابل به‌طول ۱۴ کیلومتر در طول چهار ماه با تلاش‌های بی‌وقفه قرارگاه پیشرفت و مشارکت مومنانه بنیاد خیریه ابراهیمی با صرف اعتباری۱۳ میلیارد ریالی با بسیج و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی انجام و به اتمام رسیده و ۱۷۰ خانوار این مناطق از این نعمت حیاتی برخوردار شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول