اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح شش ماهه، ۸ سال به طول انجامید/ عزم دادگستری خراسان شمالی برای مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی استان

دادستان عمومی و انقلاب شیروان از واحدهای تولیدی مواد شوینده و بهداشتی که ۸ سال در گیر و دار بروکرواسی اداری مانده و همچنین یک واحد تولیدی قارچ در این شهرستان بازدید کرد.

طرح شش ماهه،  ۸ سال به طول انجامید/ عزم دادگستری خراسان شمالی برای مانع‌زدایی از واحدهای تولیدی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عبدالرضا هدایتی نیا، دادستان عمومی و انقلاب شیروان در جریان بازدید از کارخانه تولید مواد شوینده و بهداشتی و یک واحد تولیدکننده قارچ در شیروان، شناسایی مسائل و مشکلات مبتلابه این واحدهای تولیدی و حمایت سازنده از روند تولید و سرمایه‌گذاری در این شهرستان را مهمترین هدف این قسم بازدیدهای میدانی عنوان کرد.

وی برخی موانع و تنگناهای مرتبط با عملکرد مدیریتی دستگاه‌های اجرایی از قبیل عدم اعطاء مجوز تولید، عدم ارائه تسهیلات بانکی و وجود محدودیت‌ها در خصوص تأمین نیروی انسانی را از جمله مشکلات مبتلابه این واحد تولیدی برشمرد. 

دادستان عمومی و انقلاب شیروان در ادامه از تداوم تلاش‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی در راستای رفع موانع تولید در این مجموعه خبر داد.

سلطانی، مدیر شرکت تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت کار در این مجموعه گفت: واحد تولیدی مذکور با معضلات عدیده‌ای مواجه است که طبعا در صورت رفع مشکلات یاد شده و تسهیل زمینه‌های بهره‌برداری و به علاوه اعطاء مجوزهای لازم، این شرکت توان تولید ۱۲ نوع محصول با استانداردهای ملی را دارد و طی آن ۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۹۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم در این پروژه مشغول به کار خواهند شد.

وی عنوان کرد: این پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز و اجرایی شده و در حالی که طبق پیش بینی‌ها و محاسبات معمول قرار بود ظرف شش ماه به بهره برداری برسد ولی متأسفانه قریب به ۸ سال به طول انجامیده است.

سلطانی تصریح کرد: هم اکنون علی‌رغم تهیه ملزومات و تجهیزات استاندارد مورد نیاز همچنان در پیچ و خم فرآیند بوروکراسی اداری گرفتار شده‌ایم و معطل اقدامات اداره استاندارد و معاونت  غذا و دارو هستیم و انتظار پیگیری مشکلات و مساعدت‌های لازم را داریم تا بتوانیم تولید کنیم.

وی افزود: این پروژه با هزینه شخصی احداث شده و صرفاً به این مجموعه ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی اعطاء شده است و در قبال آن نیز متعهد برای به کارگیری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستیم در حالی که با لحاظ مشکلات گفته شده همچنان معطل مانده ایم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول