اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی در ادارات سمنان

استاندار سمنان گفت: با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان سمنان، مراکز اداری و دستگاه‌هایی اجرایی باید به سمت استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی گام بردارند.

استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی در ادارات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا آشناگر، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی افتتاح پروژه‌های شرکت گاز استان سمنان، با اشاره به افتتاح طرح گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان اظهار کرد: پیگیری‌ها در پروژه گازرسانی به پایگاه پدافند هوایی سمنان از سال ۱۳۹۸ صورت گرفت و امروز در سال ۱۴۰۰ شاهد بهره‌برداری از این طرح هستیم که باعث رشد و رونق و احیای بافت منطقه پایگاه پدافند هوایی خواهد شد.

او همچنین با اشاره به بهره‌برداری نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان سمنان اظهار کرد: با توجه به اینکه با کمبود برق مواجه هستیم، استفاده از انرژی خورشیدی اهمیت بسیار زیادی دارد.

او گفت: با توجه به مدت طولانی آفتابی بودن هوا در استان سمنان، مراکز اداری و دستگاه‌هایی اجرایی باید به سمت استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی گام بردارند.

استاندار سمنان گفت: امروز و در راستای این مهم شاهد افتتاح نیروگاه خورشیدی شرکت گاز استان هستیم که امری بسیار ارزشمند است.

آشناگر درباره افتتاح مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: طرح راه‌اندازی مرکز آموزش تخصصی گاز اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان یکی از اقدامات در راستای تکمیل آموزش برای استفاده از پیمانکاران و کارکنان حرفه‌ای و متخصص و ارتقای مهارت در حوزه فعالیت‌های شرکت گاز بسیار ارزشمند است.

سیدحسین شاهچراغ، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان هم گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان و شرکت گاز استان از سال ۱۳۹۸ آغاز و ۲۳ دوره آموزشی در این خصوص برای ارتقای مهارت کارجویان و شاغلین حوزه گاز برگزار شد.

او تصریح کرد: ۵۹۷ نفر از شرکت‌های طرف قرارداد شرکت گاز تاکنون طی این تفاهم‌نامه به میزان ۲۸ هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: این آموزش‌ها برای کارجویانی ارائه می‌شود که قرار است در شرکت‌های پیمانکاری زیرمجموعه شرکت گاز استان شاغل به کار شوند.

شاهچراغی ادامه داد: همچنین آموزش‌های ضمن خدمت برای شاغلین در این حوزه نیز در این مرکز انجام می‌شود.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول