اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

خانه هلال شهید قاسمی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

خانه هلال «شهید احمد قاسمی کرانی» با مشارکت جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید.

خانه هلال شهید قاسمی در چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد،  جاسم محمدی در آیین افتتاحیه خانه هلال «شهید احمد قاسمی کرانی» با اشاره به اجرای موفق طرح ملی یاس در 2 مرحله، گفت: شرکت‌کنندگان در این طرح، دوره‌های ‌آموزشی خود را در خانه‌های مدیریت بحران هلال‌احمر با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: در این طرح مددجویان در دو بخش تئوری و عملی شیوه‌های مواجهه با بحران‌ها و بلایای طبیعی را توسط مربیان هلال‌احمر آموزش دیدند تا در زمان بروز حوادث جان خود و دیگران را نجات دهند.

محمدی با اشاره به راه‌اندازی خانه‌های هلال در استان، ادامه داد: توسعه آموزش‌های امداد و نجات و آگاهی اطرافیان و ساکنان محله در زمان بروز حوادث از مهمترین کارکردهای خانه‌های هلال در راستای ایجاد مسیر توانمندسازی رفتاری، جسمانی و ایجاد مسئولیت اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت است.

ایرج کیانی بروجنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر نیر در ادامه گفت: دوره‌های آموزش امداد و نجات در خانه‌های هلال در راستای توانمندسازی جوامع هدف از جمله جوانان، داوطلبان و مددجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول