اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استادیوم ورزشی قلعه رئیسی تا ماه آینده زیر چمن طبیعی می رود

استادیوم ورزشی قلعه رئیسی تا ماه آینده زیر چمن طبیعی می رود.

استادیوم ورزشی قلعه رئیسی تا ماه آینده زیر چمن طبیعی می رود

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از دغدغه ها و مشکلات جوانان شهر قلعه رئیسی و خواسته های جوانان این شهر استادیوم این شهر بود.

شاید کمتر کسی باشد که از روند استادیوم شهر قلعه رئیسی اطلاعی نداشته باشد چرا که این شهر را به عنوان شهر بدون استادیوم می شناسند.

از حدود چهارماه پیش بود که مدیرکل ورزش و جوانان سابق استان در سفر به قلعه رئیسی و نشست با رئیس دادگستری و مسئولین چاروسا از آغاز بکار این پروژه خبر داد و هم اکنون با انتخاب پیمانکار پروژه روند پیشرفت قابل توجهی دارد.

امروز رئیس دادگستری چاروسا به همراه چند تن از اعضای شورای شهر قلعه رئیسی از نحوه کار پیمانکار پروژه بازدید کردند.

پیشرفت قابل توجه پروژه از سوی پیمانکار قبل مشهود بود به نحویی که در روزهای گذشته جداول اطراف زمین به اتمام رسید و دیوار حائل استادیوم هم پیشرفت 80درصدی دارد و تنها به دلیل نبود سیمان ناقص ماند که در صورت مهیا شدن سیمان در هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

ورود بیش از 150سرویس مخلوط رودخانه به زمین برای زیرسازی زمین برای احداث چمن طبیعی از دیگر اقدامات مهم و اثر گذار پیمانکار پروژه بود.

پیمانکار پروژه هم در این بازدید از اتمام این پروژه در تا ماه آینده خبر داد و گفت: در صورت مهیا شدن اعتبار پروژه شاهد پیشرفت و اتمام پروژه خواهیم بود.

وی با تقدیر از همکاری و تلاش رئیس دادگستری و شورای شهر قلعه رئیسی در جهت برطرف شدن معارضات و همکاری شهرداری برای اتمام پروژه عنوان کرد: تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا هر چه سریع تر پروژه را تحویل اداره ورزش و جوانان دهیم.

 

 

انتهای پیام/82021

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول