اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان/ دوز دوم شهریور‌ماه زده می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان گفت: دوز دوم شهریور‌ماه زده می‌شود.

واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان/ دوز دوم شهریور‌ماه زده می‌شود

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از روز هفتم مرداد‌ماه سال‌جاری همزمان با عید سعید غدیر واکسیناسیون فرهنگیان در استان زنجان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این دستگاه همه امکانات خود را در زنجان برای انجام فرآیند واکسیناسیون مجهز کرده است، عنوان کرد: به این منظور پایگاه ویژه فرهنگیان در زنجان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امکانات پایگاه امیر علم غضنفریان توسط آموزش و پرورش تامین شده است، بیان کرد: نیروی انسانی و واکسن  این اقدام نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تامین شده است.

مظفری با اشاره به اینکه در شهرستان‌های ابهر و خدابنده نیز پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان دایر شده است، گفت: در سایر شهرستان‌ها واکسیناسیون فرهنگیان همراه با سایر اقشار مردم انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان ۱۴ هزار همکار فرهنگی در بخش‌های مختلف حضور دارند، گفت: پیش‌بینی می‌شود واکسیناسیون فرهنگیان طی ۱۰ روز به پایان برسد.

وی با اشاره به اینکه دوز دوم واکسن کرونا به فرهنگیان در شهریور‌ماه تزریق می‌شود، گفت: با توجه به کیفیت بالای پایگاه واکسیناسیون فرهنگیان روزانه بیش از ۴۰۰ فرهنگی در این پایگاه واکسن خود را دریافت می‎‌کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول