اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می‌شود

رئیس بسیج مادحین و هیأت‌های مذهبی استان زنجان گفت: یادواره شهدا در حسینیه اعظم با عنوان یادواره شهید رضا مهدی رضایی و یادواره‌ شهید داود شبیری در هیأت فاطمیون برگزار می‌شود.

نماهنگ شهدا با حضور مداحان زنجان تولید می‌شود

جلیل محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای زنجان در سال‌جاری به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمیته مداحان تشکیل شده است.

رئیس بسیج مادحین و هیئت‌های مذهبی استان زنجان با اشاره به اینکه از زمان تشکیل کمیته مداحان تا به امروز جلسات متعددی در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان با هیأت‌های اندیشه ورز برگزار شده است، بیان کرد: با همکاری مداحان نماهنگی با همکاری مادحین مطرح استانی نظیر ولی‌الله کلامی، مهدی رسولی، حاج سید یوسف شبیری، حاج محمود حسینی و حاج علیرضا بیگدلی تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهر زنجان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن کنگره ۳۵۳۵ شهید تلاش می‌کنند و تا زمان برگزاری کنگره بنر‌های هیئات خود را مزین به نشان کنگره ۳۵۳۵ شهید می‌کنند، ادامه داد: با توجه به اجرای برخی برنامه‌ها در فضای مجازی پخش زندگینامه شهدا و همچنین استفاده از آرم کنگره ملی برای ترویج و تبلیغ این رویداد مهم در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه چندین یادواره شهدا تا پیش از ماه محرم برگزار خواهد شد، افزود: روز شهادت میثم تمار به نام روز اقشار کمیته مداحان نام‌گذاری شده است و یادواره شهدا در حسینیه اعظم با عنوان یادواره شهید رضا مهدی رضایی و همچنین یادواره‌ای در هیأت فاطمیون با عنوان یادواره شهید داود شبیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول