اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۲۳ هزار فرهنگی در فارس

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: با همکاری وزارت بهداشت تا کنون بیش از ۲۳ هزار فرهنگی فارسی تا دوشنبه 11 مردادماه 1400 با تزریق دوز اول واکسینه شدند.

تزریق مرحله اول واکسیناسیون کرونا به بیش از ۲۳ هزار فرهنگی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرهاد اسماعیلی با اعلام این خبر اظهار داشت: خوشبختانه استان فارس بلافاصله پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش با همکاری خوبی که با دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در این استان داشت توانست تمهیدات انجام واکسیناسیون فرهنگیان استان را فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: از روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه کار واکسیناسیون آغاز شد و تا کنون بیش از ۲۳ هزار فرهنگی فارسی تا دوشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسیناسیون خود را برعلیه ویروس کرونا انجام داده اند.

اسماعیلی گفت: در همه شهرستانها و مناطق استان با نظر دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز و شبکه های بهداشت و درمان،  پایگاه‌های تزریق واکسیناسیون ویژه فرهنگیان راه اندازی شده و تا کنون برخی از این شهرستانها و مناطق نیز تزریق واکسن فرهنگیان خود را به پایان رسانده‌اند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین افزود: در کلانشهر شیراز نیز دو پایگاه ویژه فرهنگیان نواحی چهار گانه راه اندازی شده که فرهنگیان هر ناحیه  براساس برنامه های اعلامی به آنها در محل این پایگاهها حضور پیدا کرده و مرحله اول واکسیناسیون خود را انجام می‌دهند.

اسماعیلی ادامه داد: پیش بینی می‌شود بیش از ۷۵ هزار فرهنگی فارسی شاغل در مدارس دولتی و غیردولتی استان تا نیمه مردادماه ۱۴۰۰ مرحله اول واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول