اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران فعال شد/ قدردانی مدافعان سلامت از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی در بحران کرونا

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: خبرنگاران سراسر استان که کد ملی آنها به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند‌.

سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران فعال شد/ قدردانی مدافعان سلامت از اصحاب رسانه برای اطلاع رسانی دقیق و آگاهی بخشی در بحران کرونا

ابراهیم قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای خبرنگاران باز است.

وی ادامه داد: بر این اساس، خبرنگاران سراسر استان که کد ملی آنها قبلا به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده است، از هم‌اکنون می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل، روز و ساعت دریافت واکسن را انتخاب کنند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه واکسیناسیون خبرنگاران به عنوان یکی از مشاغل آسیب‌پذیر و در معرض خطر کرونا آغاز شده است، تصریح کرد: خبرنگاران برای تزریق واکسن کرونا بر اساس ثبت نام در سامانه فراخوان می‌شوند تا واکسن کرونا را در یکی از مراکز واکسیناسیون دریافت کنند.

قادری ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در همراهی با مدافعان سلامت در اپیدمی کرونا و حمایت از اهداف سلامت محور اذعان کرد: با کمک اصحاب رسانه استان توانستیم در این بحران، آموزش‌های لازم و خبرهای حوزه سلامت را در کوتاه‌ترین زمان به سمع و آگاهی مردم برسانیم.

در حال حاضر بر اساس آمار منتشر شده در سامانه جامع رسانه‌ها، ۱۰۹ نشریه در استان کردستان مجوز انتشار دارند که از این تعداد یک روزنامه، ۶۶ نشریه شامل ۱۲ هفته‌نامه، ۶ دوهفته‌نامه، ۱۰ ماهنامه، یک دوماهنامه، ۲۶ فصلنامه و ۱۲ دو فصلنامه است و مابقی را هم رسانه‌های الکترونیک برخط تشکیل می‌دهد. 

۱۳۷ خبرنگار عضو اصلی و ۶ نفر عضو افتخاری نیز در خانه مطبوعات کردستان عضویت دارند که از این تعداد ۴۷ نفر خانم و ۹۶ نفر آقا هستند.

انتهای پیام/2330/70

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول