اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تعامل سازنده برای پایش و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تحویل، تحول و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی بدون هماهنگی و وحدت‌رویه دشوار است و با یکپارچگی می‌توان این مأموریت را به سرانجام رساند.

تعامل سازنده برای پایش و تثبیت مالکیت اراضی ملی و دولتی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به  نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه برقراری تعامل سازنده و مستمر میان راه و شهرسازی و منابع طبیعی، دستگاه‌ها را از فضای بخشی‌نگری خارج می‌کند، اظهار داشت: مدیریت یکپارچه و صیانت از اراضی در کنار تأمین زمین برای رونق تولید مسکن از دغدغه‌های اصلی این مجموعه است که تلاش می‌شود با کمک همه بخش قابل توجهی از نیاز مسکن مردم را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی جهت تسهیل، تعیین تکلیف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی در محدوده و حریم شهرها و همچنین در راستای تکالیف و مأموریت‌های محوله بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در مرداد سال گذشته منعقد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه اظهار داشت: براساس تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باید بخشی از اراضی منابع ملی و دولتی که در محدوده و حریم مصوب شهرها قرار دارند در اختیار راه و شهرسازی قرار بگیرد.

هادی قاسمی ادامه داد: استفاده بهینه از اراضی بلاتکلیف در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده و مهم‌ترین بخش آن تثبیت مسئولیت نظارت و حفاظت از عرصه‌های منابع ملی و دولتی در محدوده حریم شهرهاست. 

خاطرنشان می‌شود مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به منظور تحقق تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی با موضوع یکپارچگی پایش و صیانت از اراضی ملی و دولتی با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول