اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشکیلات خودگردان: تصمیمات دادگاه اسرائیل نژادپرستانه است

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی جزء لاینفک این رژیم است که تنها به نفع طرح‌های استعماری و شهرک‌سازی رأی می‌دهد.

تشکیلات خودگردان: تصمیمات دادگاه اسرائیل نژادپرستانه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه فلسطین امروز سه‌شنبه به رأی صادره از دادگاه رژیم صهیونیستی درباره محله شیخ جراح واکنش نشان داد.

در بیانیه وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین آمده است که تصمیمات دادگاه‌های اسرائیل درباره محله شیخ جراح دلیل دیگری است که نشان می‌دهد دستگاه قضایی این رژیم جزء جدایی‌ناپذیر آن و ابزاری برای خدمت به طرح‌های استعماری و شهرک‌سازی است.

دادگاه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (دیروز) رسیدگی به شکایات چهار خانواده فلسطینی علیه تصمیمات این رژیم برای تخلیه منازلشان در محله شیخ جراح را به روز دیگری موکول کرد.

در این بیانیه آمده است که با وجود اسنادی که اردن به رژیم صهیونیستی ارائه کرده و حق مالکیت خانه‌ها برای ساکنان محله شیخ جراح در قدس اشغالی به اثبات رسیده است اما دادگاه رژیم اشغالگر و قضات آن از به رسمیت شناختن این حقیقت قانونی و انسانی امتناع می‌ورزند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، در این بیانیه همچنین آمده است که با وجود این اسناد، دادگاه رژیم صهیونیستی کوچ اجباری سه خانواده فلسطینی را به تعویق می‌اندازد و رأی درباره چهار خانواده دیگر صادر نمی‌کند.

وزارت خارجه فلسطین همچنین آورده است که دادگاه‌های رژیم اشغالگر در رابطه با کوچ اجباری فلسطینیان از منازلشان در محله شیخ جراح، رفتاری نژادپرستانه دارند و اقدامات آن کاملا سیاسی است و ارتباطی به هیچ یک از قوانین ندارد و تنها هدف آن مشروعیت بخشی به ادعاهای شهرک‌نشینان درباره مالکیت اراضی و جعل اسناد است.

۲۸ خانواده فلسطینی از سال ۱۹۵۹ با خطر کوچ اجباری توسط رژیم صهیونیستی مواجه هستند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز شنبه نیز تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان به نشانه همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح و تلاش این رژیم برای کوچاندن اجباری ساکنان این محله را سرکوب کردند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول