اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد در آذربایجان‌شرقی

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد به مناسبت عید غدیر از زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محبوب‌علیلو در پویش عید تا عید ستاد دیه استان با تقدیر از حضور خیران در تمامی زمینه‌ها از جمله آزادی زندانیان با محکومیت مالی و غیرعمد، اظهار داشت:  مردم تبریز و استان در انجام امور خیر از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و خیران بزرگوار تبریز همیشه در صحنه حضور داشته و دارند.

وی ادامه داد: چه خوب است که مراسمی از این دست با حضور خیران برگزار می‌شود و عده‌ای از زندانیان محکومیت مالی و غیرعمد در این روزهای عید به آغوش خانواده باز می‌گردند.

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: 30 نفر از محکومان مالی و غیرعمد طی پویش عید تا عید ستاد دیه با مشارکت خیران بزرگوار استان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی ادامه داد: برای آزادی این تعداد از مددجویان مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان کمک ویژه (بلاعوض) و 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

محبوب‌علیلو خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری 135 نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که بدهی این تعداد، بالغ بر 73 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/60025/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول