اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بستری ۲۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی/ حال ۴۱۴ بیمار وخیم است

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

بستری ۲۳۵۵  بیمار مبتلا به کرونا در خراسان رضوی/ حال ۴۱۴ بیمار وخیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۵۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند، گفت:  از این تعداد یک هزار و ۸۳۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر کلان‌شهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر استان را زیر پوشش دارد. 

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: روند تعداد مبتلایان کرونا در بخش سرپایی و بستری و همچنین فوتی‌ها  همچنان افزایشی است، به‌طوری‌که روز گذشته ۶۵۵ نفر بستری جدید در بیمارستان‌های خراسان رضوی گزارش شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون ۴۱۴ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند.

انجیدنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد مبتلایان مشخص نیست استان خراسان رضوی به قله موج پنجم کرونا رسیده است یا خیر!

دبیر کارگروه مراقبت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراجعه مستقیم به بیمارستان خودداری کرده و بیمار کرونایی بدحال را از طریق تماس با ۱۱۵ انتقال دهند و یا اگر بیمار بدحال نیست از طریق مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته  و درمانگاه‌های عمومی و تخصصی سطح شهر اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول