اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

55 کارت بازرگانی در زنجان صادر و تمدید شد

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه 10 کارت بازرگانی برای صادر کنندگان استان صادر و 45 کارت بازرگانی تمدید شده است، گفت: در این مدت شاهد تعلیق یک کارت و رفع تعلیق دو کارت بازرگانی در استان بودیم.

55 کارت بازرگانی در زنجان صادر و تمدید شد

امیرعلی مسیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری ۵۸ کارت بازرگانی در استان زنجان صادر و تمدید شده است.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه در این مدت ۱۰ کارت بازرگانی به صادر کنندگان استان صادر و ۴۵کارت بازرگانی تمدید شده است، افزود: در این مدت شاهد تعلیق یک کارت و رفع تعلیق دو کارت بازرگانی در استان بودیم.

وی تصریح کرد: از مرداد ماه سال گذشته صدور و تمدید کارت بازرگانی از طریق سامانه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری و با اخذ همه استعلامات از دستگاه‌های مربوطه به صورت سیستمی اخذ می‌شود که این امر منجر به سرعت و دقت بیشتر و صحت اطلاعات ماخوذه شده است.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان درباره برگزاری جلسات تخصصی تجارت خارجی در چهار ماهه اول سال‌جاری عنوان کرد: با برگزاری جلسات متعدد در این حوزه، تاکنون ۱۰۰ درصد مصوبات جلسات کارگروه توسعه صادرات و کمیته پایش رفتار تجاری و ۷۵درصد مصوبات کمیته اقدام ارزی اجرایی شده است.

مسیبی در ادامه با اشاره به اقدامات این سازمان در زمینه حمایت از کسب و کارهای خانگی بیان کرد: مشاغل خانگی برای اینکه توسعه پیدا کنند، عمدتاً با مشکل بازاریابی و فروش مواجه هستند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی برای این به‌ وجود آمدند که مشتری نهایی و تولیدکننده را به یکدیگر نزدیک و از واسطه‌گری جلوگیری کنند، افزود: افرادی که در مشاغل خانگی فعال هستند، باید یاد بگیرند که از ابزار اینترنت برای فروش محصولات خود به‌ درستی استفاده کرده و در این زمینه توانمند شوند.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه اگر از مشاغل خانگی حمایت شود، انقلابی در تولید ایجاد خواهد شد، افزود: مشاغل خانگی پایه تولید و بهترین گزینه برای ایجاد اشتغال در روستاها است، چراکه روستا مولد بوده و تولیدات بسیاری در آن اتفاق می‌افتد

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول