اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۵۵ نفر برای شهردار شدن در زنجان رزومه دادند/ گزینه‌های غیربومی خط می‌خورند

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پایان مهلت ارسال رزومه برای انتخاب شهردار گفت: ۵۵ نفر برای شهردار شدن رزومه دادند.

۵۵ نفر برای شهردار شدن در زنجان رزومه دادند/ گزینه‌های غیربومی خط می‌خورند

حسین حمزه‌لو پاک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مهلت ارسال رزومه به انتخاب شهردار زنجان روز گذشته به پایان رسید و در این مدت ۵۵ نفر رزومه خود را ارائه کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه از بین افرادی که رزومه داده‌اند، مدیران فعلی استان، معاونین اسبق شهرداری زنجان، معاونین اسبق استانداری زنجان رزومه داده‌اند، گفت: همچنین از بین اعضای شورای ادوار، شهردار فعلی و یکی از شهرداران سابق، معاونین دانشگاه‌های استان، اساتید دانشگاه و مدیران شهرداری نیز روزمه خود را ارائه کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در این دوره انتخاب شهردار صرفا از طریق رزومه‌های ارسالی خواهد بود، گفت: اعضای شورا هیچ شخصی را برای شهردار شدن پیشنهاد نخواهند کرد و هیچ گزینه‌ای غیر از ارسال رزومه بررسی نخواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بررسی رزومه‌های ارسالی در چند مرحله انجام خواهد شد، گفت: اسامی نفراتی که به مرحله نهایی انتخاب برسند، اعلام خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از شروط مهم شورای شهر بومی بودن گزینه‌هاست، افرادی که فاقد این شرایط باشند، خط می‌خورند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول