اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

محمود کریمی محرم امسال چهارپایه‌خوانی می‌کند

یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا گفت: مراسم امسال هیأت متفاوت‌ از هرسال برگزار خواهد شد و برنامه کاملاً به صورت چهارپایه‌خوانی خواهد بود.

محمود کریمی محرم امسال چهارپایه‌خوانی می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری دهه اول محرم امسال هیأت‌های رایةالعباس (ع) و هیأت عبدالله بن الحسن(ع) در پادگان ۰۶ ارتش هرشب دهه اول ماه محرم بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام حامد کاشانی و مرثیه‌خوانی محمود کریمی و حنیف طاهری برگزار خواهد شد. این مراسم با عنوان اجتماع عزاداران عشیره عاشورا برگزار می‌شود.

حسین پنجه‌شاهی از مسئولین این اجتماع در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: مراسم امسال هیأت متفاوت‌ از هرسال برگزار خواهد شد و برنامه کاملاً به صورت چهارپایه‌خوانی خواهد بود.

وی افزود: برنامه امسال در میدان‌گاهی تعبیه شده در پادگان ۰۶ و در مساحتی ۵۰ هزار مترمربعی برگزار می‌شود که عزاداران با فاصله‌های اجتماعی توصیه شده حضور پیدا خواهند کرد و همچنین در کنار این فضا نیز دو مکان دیگر به صورت مجزا برای خواهران و برادران تعبیه شده است تا جمعیت بیشتر در این دو فضا مستقر شوند.

پنجه‌شاهی گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب موکب‌هایی در فضای بیرونی حسینیه تعبیه شده است تا محتواهایی متناسب نیز به عزاداران ارائه شود.

یکی از مسئولین اجتماع عزاداران عشیره عاشورا تصریح کرد: عنوان این «اجتماع و شعار در قبیله قبله، ما عشیره عاشوراییم» به این معناست که تمام عزاداران حسینی از یک خون هستند. عشیره به جمعی گفته می‌شود که با هم نسبت دارند و ما با این عنوان بنا داریم نشان دهیم که عزاداران حسینی یک‌رنگ و هم‌افزا هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول