اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فارس من | فاز نخست پیست موتورسواری خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در راستای تأمین اعتبارات و هزینه‌های مالی احداث پیست استاندارد موتورسواری خراسان‌جنوبی با همکاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، اداره‌کل و مجموعه مدیریتی استان این پروژه کددار شده و فاز نخست آن به‌زودی اجرا می‌شود.

فارس من | فاز نخست پیست موتورسواری خراسان‌جنوبی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت سوژه «چرا خراسان‌جنوبی یک پیست استاندارد ندارد» در سامانه فارس من، خبرنگار خبرگزاری فارس موضوع را از مسئول مربوطه پیگیری کرد.

«حسن عزیزی» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با این موضوع، اظهار داشت: در راستای احداث پیست استاندارد و مجهز موتورسواری خراسان‌جنوبی با پیگیری‌های اداره‌کل، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه ۹۸ سفری به بیرجند داشتند.

وی افزود: برابر دستور وزیر ورزش و جوانان به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبنی بر جانمایی و تأمین اعتبار ملی احداث ۸ باب پیست استاندارد در مراکز استان‌های کشور، سایت ۴.۵ هکتاری جنب استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند مورد تأیید کمیته فنی فدراسیون قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مراتب احداث پیست‌ استاندارد مرکز استان در مرحله پیگیری‌های اداری آن تا حصول نتیجه با اولویت در دستور کار اداره‌کل است.

عزیزی یادآور شد: در راستای تأمین اعتبارات و هزینه‌های مالی احداث پیست استاندارد موتورسواری خراسان‌جنوبی با همکاری کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، اداره‌کل و مجموعه مدیریتی استان این پروژه کددار شده و فاز نخست آن به‌زودی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی امیرآباد توسط دستگاه‌های ذیربط، گفت: این زمین یک هکتاری استیجاری در قالب طرح فجر ۲۵ به عنوان زمین روباز ورزشی روستایی تسطیح و آماده‌سازی شده بود و به‌هیچ عنوان این مکان استاندارد نبوده و مشمول پوشش بیمه مسئولیت مدنی نمی‌باشد و با توجه به ماهیت این رشته و همجواری آن با بلوار اصلی دارای مخاطرات فراوانی است که باید ساماندهی شود.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول