اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توسعه پایدار بدون درنظر گرفتن اصحاب رسانه میسر نیست

استاندار البرز گفت: اصحاب رسانه قشر خستنگی ناپذیر هستند که تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش بر نمی‌دارند و بی‌شک توسعه پایدار بدون در نظر گرفتن مردان و زنان امر رسانه میسر نخواهد شد.

توسعه پایدار بدون درنظر گرفتن اصحاب رسانه میسر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، با صدور پیامی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و تلاش گران عرصه رسانه، خبر و آگاهی تبریک گفت.

متن پیام استاندار البرز به شرح زیر است:

 در دنیای امروز بدون حضور کنشگران ارتباطات، حکمرانی خوب دست یافتنی نیست و بر همین اساس نقش رسانه ها و فعالان آن بیش‌ از پیش در رساندن نقطه به نقطه اخبار و رویدادها در مراحل مختلف هر پروژه تا رسیدن به نقاط هدف‌گذاری شده در آن،  احساس می‌شود.

امروز پیشرفت و تعالی جامعه ایرانی، مرهون همدلی‌ها و همزبانی‌های حمایتگرانه و نقادانه خبرنگاران شریفی است که بدون چشمداشت، از سختی‌های کار نمی‌هراسند و پل ارتباطی مستحکمی بین مردم و مسؤولین می‌باشند و تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش بر نمی‌دارند و بی‌شک توسعه پایدار بدون در نظر گرفتن مردان و زنان امر رسانه میسر نخواهد شد.

در این راستا خداوند بزرگ را شاکرم که به عنوان یکی از خدمتگذاران به شهروندان سرافزار استان البرز، افتخار دارد که از همراهی و تعامل سازنده از خبرنگارانی مسؤولیت‌پذیر، نقاد و حقیقت‌جوی استان، برخوردار باشد. 

با تبریک مجدد روز خبرنگار و نکوداشت قلم و کرامت رسانه، این روز را به منادیان روشنایی و حقیقت در عرصه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطی تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ، توفیق روز افزون‌تان را در خدمت به مردم و میهن اسلامی سرافرازمان آرزومندم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول