اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

امضای ۸ توافق‌نامه برای تاسیس مراکزنوآوری و رشد مشترک میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور

مراسم امضای موافقت‌نامه تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور برگزار شد.

امضای ۸ توافق‌نامه برای تاسیس مراکزنوآوری و رشد مشترک  میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری کشور

به گزارش گروه علم و ‍پیشرفت خبرگزاری فارس، صبح امروز در مراسمی ۸ موافقت نامه به منظور تاسیس مراکز نوآوری و رشد مشترک بین پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت  با دانشگاه‌ها «پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران» ، «دانشگاه شهید چمران اهواز»، «دانشگاه صنعتی سهند» ، «موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران» و نیز پارک‌های علم و فناوری خراسان، سمنان، یزد و خراسان شمالی با حضور روسای هریک از این مراکز و دکتر آقامحمدی رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری به امضا رسید.

در حاشیه این مراسم گواهینامه رتبه‌بندی شرکت‌های کارگزار پذیرش در پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت برای اولین بار در کشور به ۷ شرکت کارگزار اهدا شد. سه شرکت‌های کفا، امیرکبیر و بومرنگ در جایگاه دوم و چهار شرکت‌  انرژیک، دانش بازار سام، کاریز اعتماد و رسد در جایگاه سوم این رتبه بندی قرار گرفتند.

چندی پیش پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، با هدف توسعه بازار دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی تخصصی و ایجاد فضای رقابتی برای فعالان فناور حوزه نفت و گاز در 32 هکتار با ارائه حمایت‌های مادی‌ و معنوی به فعالان زیست‌بوم نوآوری این حوزه ایجاد شد.

این پارک نوآوری فناوری، ایجاد کننده فضایی با کیفیت برای استقرار و هم‌افزایی حرفه‌ای بین شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، مراکز نوآوری و فناوری، نمایندگان تخصصی نهادهای پژوهشی، فناوری و دانشگاهی، مراکز رشد و شتابدهنده ها سرمایه گذاران خطرپذیر، کارآفرینان کارگزاران نوآوری باز و مشاوران خبره صنعتی است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول