اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در بیمارستان میناب چه خبر است؟ / کمبود نیرو و بستری ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا

با توجه به افزایش شدید بیماران مبتلا به کرونا در میناب و پر شدن تخت‌های بیمارستان‌ ابوالفضل، اوضاع خدمات رسانی در این بیمارستان بحرانی گزارش شده است.

در بیمارستان میناب چه خبر است؟ / کمبود نیرو و  بستری ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، شواهد حاکی از آن است که بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب به حد اشباع رسیده است و تراکم جمعیت و کمبود تخت در افزایش آمار فوت ناشی از ویروس کووید ۱۹ در این بیمارستان تاثیرگذار بوده است.

شهرستان میناب سهم بالایی را از میزان شیوع، مرگ و میر و بستری داشته و هم اکنون در وضعیت فوق قرمز به سر می‌برد و هر هفته شرایط آن بحرانی‌تر از هفته قبل گزارش می‌شود.

اگر شهروند میناب هستید و گرفتار کرونا شوید و حال نامساعدی پیدا کنید، باید قید بستری شدن را بزنید و تنها به مصرف داروهای معمول رو بیاورید تا شاید بهبود یابید.

مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ۱۰۰ الی ۱۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت ابوالفضل میناب بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمارستان میناب هستند، افزود: بیماران مبتلا به کرونا از تمام شهرستانهای شرق هرمزگان به بیمارستان میناب مراجعه می‌کنند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب اذعان داشت: علیرغم عدم کمبود دارو در شهرستان، با کمبود نیرو مواجه هستیم.

سلحشور ادامه داد: نیروهای جهادی اعلام آمادگی داشته اند اما با توجه به نظر ریاست بیمارستان حضرت ابوالفضل استفاده از نیروهای غیر متخصص تبعات خوبی در پی نخواهد داشت.

نویسنده: علیرضا صالحی 

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول