اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

از دعوت ورزشکاران استان به تیم ملی تا تعطیلی باشگاه‌های سربسته

در چند روز گذشته ورزشکاران استان در رشته‌های تنیس، گوارش و ... به اردوی تیم ملی اعزام شدند و فعالیت همه مراکز ورزشی استان تا اطلاع ثانوی به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

از دعوت ورزشکاران استان به تیم ملی تا تعطیلی باشگاه‌های سربسته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، از ابتدای هفته جاری تا کنون اتفاقات ورزشی از اعزام به تیم ملی تا انتصاب رئیس هیئت در استان رقم خورد که مهم‌ترین‌های آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

ورزشکاران دوقلوی بروجنی در اردوی تیم ملی تنیس حضور می‌یابند

اردوی آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات تنیس تیم‌ملی قهرمانی زیر ۱۲ سال غرب آسیا برگزار می‌شود و تنیس‌بازان دوقلو رومینا و رامتین رافعی از شهرستان بروجن نیز به این اردو دعوت شده‌اند که زمان و مکان برگزاری اردو متعاقبا اعلام خواهد شد.

کسب مقام سوم در رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمان کوهستان ایران

در پایان رقابت‌های کراس کانتری قهرمانی کشور سال جاری یاسمن مدنی در رده سنی بزرگسالان و هلن زارعی در رده سنی جوانان با کسب مدال برنز به سکوی سوم رسیدند.

کوراش‌کار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی دعوت شد

صادق آذرنگ ورزشکار رشته کوراش به اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا دعوت شد.

این اردو از روز 15 مرداد به مدت 10 روز به میزبانی شهر نوشهر آغاز و صادق آذرنگ به همراه 27 ورزشکار زیر نظر کادر فنی و سرمربیگری رضا مهنان تمرینات خود را ادامه می‌دهند و اولین اردو تیم ملی کوراش تا 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، صادق آذرنگ مقام سوم وزن منفی 90 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی کشور در سال جاری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

پسران رکابزن استان پا به رکاب شدند

مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری کوهستان کشور به میزبانی پارک چیتگر تهران آغاز شد و مهدی پیرامون، سینا صالحیان، محمد امین پاکمهر و حامد سلیمیان در رده سنی بزرگسالان، محمدرضا خلیلی و ملک‌مسعود سعیدی در رده سنی جوانان در این مسابقات حضور دارند.

قائم مقام هیات والیبال استان معرفی شد

طی حکمی از سوی کمال اکبریان، عباسعلی عزیزیان به عنوان قائم مقام رئیس هیات والیبال استان منصوب و کلیه اختیارات رئیس هیات به وی تفویض گردید.

بنابر این حکم، نظارت بر عملکرد هیات شهرستان‌ها و کمیته‌های زیر مجموعه هیات، همچنین مسابقات ورزشی و اعزام‌ها، برنامه‌های آموزشی و نیز استعدادیابی در سطح استان و حسن اداره امور هیات در بخش‌های مذکور کلیه اختیارات رئیس هیات والیبال استان به عزیزیان تفویض گردید.

هیات ورزش‌های همگانی استان به خاطر شیوع کرونا تعطیل شد

با توجه به مصوبات جدید ستاد کرونای استان فعالیت رشته‌های همگانی، علی‌الخصوص ورزش صبحگاهی و ورزش در باشگاه‌های سربسته در استان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول