اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

تخفیف 20 درصدی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت ماه محرم

دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام تمام کتاب‌های خود را با 20 درصد تخفیف در مراکز فروش خود عرضه می‌کند.

تخفیف 20 درصدی دفتر نشر فرهنگ اسلامی  به مناسبت ماه محرم

به گزارش خبرگزاری فارس، دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام کلیه کتاب‌های خود را با بیست درصد تخفیف در مراکز فروش خود عرضه می‌کند.

دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ پنجاه و پنجم کتاب قیام حسین علیه السلام نوشته دکتر سید جعفر شهیدی را به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است:

کمتر حادثه تاریخی است که از رنگ تبلیغات سیاسی امویان و عباسیان و یا تعصبات دینی و مذاهب مختلف بر کنار مانده و حقیقت آن دگرگون نشده باشد. ... لذا درباره  تحلیل این حادثه تا آنجا که ممکن بوده است از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ام و رویدادها را یکی با دیگری سنجیده و با دیگر وقایع مقایسه کرده‌ام....

این کتاب و سایر کتاب‌های دفتر نشر فرهنگ اسلامی به مناسبت ایام محرم با بیست درصد تخفیف به مخاطبان در ماه محرم عرضه می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند به فروشگاه کتاب زیتون واقع در میدان هفت تیر خیابان کریمخان زند نرسیده به خیابان ایرانشهر پلاک ۱۴۴ و یا دفتر توزیع و فروش واقع در خیابان وحدت اسلامی پایین تر از بیمارستان رازی کوچه خندان پلاک ۶۶ و یا سایت دفتر نشر فرهنگ اسلامی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول